356 contagis nous i 11 morts per coronavirus en les últimes hores en territori valencià

 

Este dilluns, 26 d’octubre, la Conselleria e Sanitat Universal i Salut Pública ha actualitzat els nous casos de coronavirus en el territori valencià. Les últimes dades reflectixen que durant les últimes 27 hores s’han registrat 356 nous casos per Covid-19 confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 55.924 persones. 

 

Per la seua banda, onze persones han mort en les últimes 24 hores, 1.775 en total. Dels 356 casos nous, 157 s’han diagnosticat en la província de València, 197 en la d’Alacant i 2 en la província de Castelló.

 

Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, ara com ara, continuen ingressades 1.005 persones. D’elles, 137 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 844 persones s’han recuperat en les últimes hores i, en total, 54.933 pacients han superat la malaltia.

 

No obstant això, ara per ara, hi ha casos actius en 40 residències de majors: 5 en Castelló, 10 en la província d’Alacant i 24 en la de València. A demés, també hi ha casos en 6 centres de persones amb diversitat funcional: 2 en Castelló, 0 en Alacant i 4 en València.

 

En referència als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari, n’hi ha 7: 1 en Castelló, 1 en la província d’Alacant i 5 en la de València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 55.924

Castelló: 2 nous (5.892 en total).

Alacant: 197 nous (19.247 en total).

València: 157 nous (30.778 en total).

Sense assignar: 0 nous (7 en total).

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.775

Castelló: 3 nous (260 en total).

Alacant: 5 nous (612 en total).

València: 3 nous (903 en total).

 

Casos i morts per departaments de salut

A continuació, els casos totals detallats en els 24 departaments de salut, per ordre alfabètic, en què està dividit el territori valencià. Les dades mostren tres xifres: les PCR positives totals des de l’inici de la pandèmia, les PCR positives en els últims 14 dies i els morts totals des de l’inici de la pandèmia.

 

  • Alacant Hospital General: 2.639 | 309 | 69
  • Alcoi: 1.046 | 162 | 122
  • Castelló: 2.723 | 238 | 94
  • Dénia: 1.402 | 46 | 29
  • Elda: 1.729 | 378 | 63
  • Elx: 1.690 | 288 | 14
  • Elx – Crevillent: 1.329 | 231 | 23
  • Gandia: 1.353 | 119 | 35
  • La Marina Baixa: 1.955 | 68 | 116
  • La Plana: 1.683 | 188 | 114
  • La Ribera: 2.171 | 328 | 44
  • Manises: 1.919 | 167 | 77
  • Orihuela: 1.663 | 402 | 32
  • Requena: 772 | 94 | 80
  • Sagunt: 1.223 | 317 | 52
  • Sant Joan d’Alacant: 1.965 | 213 | 52
  • Torrevieja: 1.458 | 97 | 77
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 2.784 | 275 | 75
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 3.570 | 467 | 104
  • València Dr. Peset: 4.063 | 362 | 89
  • València hospital General: 4.316 | 367 | 156
  • València La Fe: 3.574 | 340 | 120
  • Vinaròs: 761 | 76 | 30
  • Xàtiva – Ontinyent: 1.907 | 256 | 59

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.