37 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

Els contagis per coronavirus han pujat este dilluns, 6 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 37 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.475 en total.

 

Dels 37 casos nous de hui, 24 s'han diagnosticat en València, 7 en Alacant, 6 en Castelló i 3 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s'han confirmat 11.670 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l'anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d'anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 51 persones, una menys que en les últimes 72 hores D'elles, 4 es troben ingressades en UCI, una menys que el passat divendres. Respecte de les altes, 102 persones s'han recuperat en les últimes 72 hores i, en total, 17.014 pacients han superat la malaltia.

 

D'altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 6 residències de majors —1 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.670 (PCR)

  • València: 6.041
  • Alacant: 3.988
  • Castelló: 1.638
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.475

  • València: 736
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 03/07 (Dades a 02/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 654 | 26 | 83
  • Sagunt: 332 | 1 | 43
  • Requena: 455 | 16 | 78
  • València hospital General: 1.011 | 25 | 134
  • València Dr. Peset: 678 | 20 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 486 | 6 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 4 | 30
  • La Plana: 714 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 724 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 708 | 7 | 63
  • València La Fe: 803 | 13 | 96
  • La Ribera: 499 | 2 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 711 | 2 | 111
  • Sant Joan d'Alacant: 497 | 4 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 1 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 442 | 4 | 70
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.

Guido Rodríguez firma el seu primer doblet en LaLiga encara que el València cau davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar els seus dos primers gols amb el València i va firmar el seu primer doblet en LaLiga, però l'equip va perdre 2-3 enfront del Celta a Mestalla.

Pérez Llorca destaca que l’atur de març en la Comunitat Valenciana és el més baix des de 2008

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana cau al març fins al seu nivell més baix des de setembre de 2008, amb descensos en tots els sectors i una millora destacada en dones i jóvens.

Gandia decreta tres dies de dol oficial per la mort del poeta Josep Piera

L'Ajuntament de Gandia ha declarat tres dies de dol oficial per la mort del poeta i escriptor valencià Josep Piera, fill predilecte de la ciutat. Les banderes onejaran a mitja asta i s'ha organitzat un comiat cívic en el Palau Ducal dels Borja.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i encadena un fort descens interanual de 19.440 aturats.

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.