37 contagis i cap mort per coronavirus en les últimes hores en el territori valencià

Els contagis per coronavirus han pujat este dilluns, 6 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 37 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 72 hores, 1.475 en total.

 

Dels 37 casos nous de hui, 24 s'han diagnosticat en València, 7 en Alacant, 6 en Castelló i 3 no assignat. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s'han confirmat 11.670 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l'anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d'anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència continua sent positiva. Ara com ara, continuen ingressades 51 persones, una menys que en les últimes 72 hores D'elles, 4 es troben ingressades en UCI, una menys que el passat divendres. Respecte de les altes, 102 persones s'han recuperat en les últimes 72 hores i, en total, 17.014 pacients han superat la malaltia.

 

D'altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 6 residències de majors —1 en Alacant i 5 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 4: 1 en Alacant i 3 en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 11.670 (PCR)

  • València: 6.041
  • Alacant: 3.988
  • Castelló: 1.638
  • 3 no assignats

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.475

  • València: 736
  • Alacant: 512
  • Castelló: 227

 

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 03/07 (Dades a 02/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Castelló: 654 | 26 | 83
  • Sagunt: 332 | 1 | 43
  • Requena: 455 | 16 | 78
  • València hospital General: 1.011 | 25 | 134
  • València Dr. Peset: 678 | 20 | 73
  • Alcoi: 394 | 1 | 116
  • Elda: 486 | 6 | 56
  • Orihuela: 131 | 5 | 22
  • Elx – Crevillent: 161 | 1 | 10
  • Vinaròs: 165 | 4 | 30
  • La Plana: 714 | 4 | 101
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 724 | 11 | 86
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 708 | 7 | 63
  • València La Fe: 803 | 13 | 96
  • La Ribera: 499 | 2 | 38
  • Gandia: 200 | 0 | 28
  • Dénia: 196 | 0 | 19
  • Xàtiva – Ontinyent: 255 | 0 | 40
  • La Marina Baixa: 711 | 2 | 111
  • Sant Joan d'Alacant: 497 | 4 | 45
  • Alacant Hospital General: 648 | 1 | 63
  • Elx: 369 | 0 | 12
  • Torrevieja: 383 | 1 | 58
  • Manises: 442 | 4 | 70
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.

La vivenda es va encarir un 13,5% en 2025 en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va pujar un 13,5% en 2025, per damunt de les referències nacionals. La segona mà va liderar les pujades.

Tres detinguts, dos d’ells menors, per un doble apunyalament en ple centre de València

La Policia Nacional ha detingut a València a tres jóvens, dos menors i un de 19 anys, per un doble apunyalament del 21 de novembre en la plaça de l'Ajuntament. S'ha identificat a un quart implicat inimputable; un dels ferits va ser operat d'urgència i la investigació continua oberta.

Cap de setmana de pluja en la Comunitat Valenciana, amb tempestes i neu des de 1.400 m

La pluja s'estén en tota la Comunitat, amb episodis localment forts i tempestes. La cota de neu se situa entre 1.400 i 1.600 metres, amb ambient fresc.