8 defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 824.713 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 99.044 a Castelló, 292.458 a Alacant i 433.211 a València. Han rebut les dos dosis 258.246 persones.

A més, s’han notificat 188 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 385.696 persones.

Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 21 a Castelló (39.409 en total), 56 a Alacant (145.000 en total) i 111 a la província de València (201.286). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 131 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 386.737 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 39.859 a Castelló, 144.896 a Alacant i 201.927 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 404 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 6 pacients en UCI; 195 a la província d’Alacant, 37 d’ells en l’UCI; i 183 a la província de València, 51 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.163 persones: 780 a la província de Castelló, 2.719 en la d’Alacant i 3.664 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.265 casos actius, la qual cosa suposa un 0,82% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors es mantenen en 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 7
Residents que han mort: 1

Actualment, es troben baix vigilància activa de control sanitari 2 residències en la Comunitat Valenciana: 1 a la província d’Alacant i 1 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

S’han registrat 14 nous brots des de l’última actualització:ç

  • Burjassot: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Quart de Poblet: 8 casos. Origen social
  • Alaquàs: 7 casos. Origen social
  • Vallada: 6 casos. Origen social
  • Paterna: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Dénia: 6 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • Vila-real: 7 casos. Origen laboral
  • València: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Puçol: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • Almàssera: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social

Últimes notícies

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.