Dissenyen una dessuadora que «neutralitza» la covid-19 en menys d’un minut

Uns emprenedors han llançat al mercat una dessuadora amb una tecnologia innovadora que «neutralitza» les bactèries i els virus com la covid-19 en menys d’un minut. El mes de desembre passat ja van patentar un escut de mans per no tocar mobiliari d’ús públic i evitar la propagació de la covid-19. 

 

«Hem evolucionat i estem pensant nous productes perquè la gent vaja més protegida pel carrer amb l’objectiu de promoure una mobilitat més segura», explica a l’ACN l’impulsor del projecte, Roger González. Assegura que el virus pot perdurar a la roba fins a tres dies, «però esta dessuadora l’elimina en menys d’un minut». També estan a punt de llançar al mercat un líquid per rentar la roba que permetria protegir-la del virus fins a la següent rentada.

 

Una dessuadora que «elimina» el virus en menys d’un minut

El mes de desembre passat, Roger González, juntament amb dos socis més, Marc Torres i Annabel Medina, van crear la marca ‘Handshield’. Es tracta d’un escut de mans per evitar el contacte directe amb objectes i mobiliari d’ús públic amb l’objectiu de prevenir el contagi de la covid-19. 

Ara, González ha aprofitat l’experiència per a llançar al mercat una dessuadora que «neutralitza» i «elimina» el virus en menys d’un minut. En concert, esta peça de roba està feta amb un teixit similar al de la mascareta, antivíric i antibacterià. La protecció de la dessuadora es garanteix en un màxim de 100 rentades.

González creu que «no podem sortir al carrer amb les mateixes armes que teníem fins ara perquè ens tornaran a tancar a casa i no acabarem mai». Per això, el seu objectiu és idear productes que garantisquen una «mobilitat més segura». «Tothom porta mascareta que surt al carrer, però ens seguim contagiant, per tant alguna cosa s’ha de fer», conclou l’emprenedor.

 

Un líquid protector per afegir a la rentadora de casa

D’altra banda, des de ‘Handshield’ estan dissenyant també un líquid que es podrà afegir a la rentadora al mateix caixetí on es posa el suavitzant i garantirà una protecció temporal a la roba. Segons ha detallat González, es tracta d’un líquid concentrat que conté unes nanopartícules que s’adhereixen als teixits i «es queden fixades a la roba fins que la tornes a rentar». La idea és que este producte «puga arribar a les llars de tot arreu com més prompte millor».

 

 

Últimes notícies

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.