Dissenyen una dessuadora que «neutralitza» la covid-19 en menys d’un minut

Uns emprenedors han llançat al mercat una dessuadora amb una tecnologia innovadora que «neutralitza» les bactèries i els virus com la covid-19 en menys d’un minut. El mes de desembre passat ja van patentar un escut de mans per no tocar mobiliari d’ús públic i evitar la propagació de la covid-19. 

 

«Hem evolucionat i estem pensant nous productes perquè la gent vaja més protegida pel carrer amb l’objectiu de promoure una mobilitat més segura», explica a l’ACN l’impulsor del projecte, Roger González. Assegura que el virus pot perdurar a la roba fins a tres dies, «però esta dessuadora l’elimina en menys d’un minut». També estan a punt de llançar al mercat un líquid per rentar la roba que permetria protegir-la del virus fins a la següent rentada.

 

Una dessuadora que «elimina» el virus en menys d’un minut

El mes de desembre passat, Roger González, juntament amb dos socis més, Marc Torres i Annabel Medina, van crear la marca ‘Handshield’. Es tracta d’un escut de mans per evitar el contacte directe amb objectes i mobiliari d’ús públic amb l’objectiu de prevenir el contagi de la covid-19. 

Ara, González ha aprofitat l’experiència per a llançar al mercat una dessuadora que «neutralitza» i «elimina» el virus en menys d’un minut. En concert, esta peça de roba està feta amb un teixit similar al de la mascareta, antivíric i antibacterià. La protecció de la dessuadora es garanteix en un màxim de 100 rentades.

González creu que «no podem sortir al carrer amb les mateixes armes que teníem fins ara perquè ens tornaran a tancar a casa i no acabarem mai». Per això, el seu objectiu és idear productes que garantisquen una «mobilitat més segura». «Tothom porta mascareta que surt al carrer, però ens seguim contagiant, per tant alguna cosa s’ha de fer», conclou l’emprenedor.

 

Un líquid protector per afegir a la rentadora de casa

D’altra banda, des de ‘Handshield’ estan dissenyant també un líquid que es podrà afegir a la rentadora al mateix caixetí on es posa el suavitzant i garantirà una protecció temporal a la roba. Segons ha detallat González, es tracta d’un líquid concentrat que conté unes nanopartícules que s’adhereixen als teixits i «es queden fixades a la roba fins que la tornes a rentar». La idea és que este producte «puga arribar a les llars de tot arreu com més prompte millor».

 

 

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.