Doblet de vacunes per a majors de 70 anys: Grip més COVID-19

 

La campanya de vacunació contra la grip d’este any, per als majors de 70 anys portarà doble dosi. D’una banda, la vacuna antigripal i per l’altre la tercera dosi de la vacuna COVID-19.

Així ho ha explicat hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que ha reconegut que la data que s’estudia per a l’inici és el 25 d’octubre, Encara pendent de confirmar.

Esta vacunació permetria, segons ha explicat Barceló, que en els mateixos punts dels centres de salut on s’administre la vacuna contra la grip, els pacients «majors, de moment, de 70 anys» també reben la tercera dosi d’immunitat sobre el coronavirus.

Per tant, en paral·lel a la campanya de la grip s’administrarà també esta nova dosi de reforç. Barceló ha recordat també que l’any passat «es van administrar gairebé un milió de dosis de la vacuna de la grip i preveiem que esta xifra este any es vaja a incrementar».

Així quedaria només «la resta de majors de 70 anys que no es vulguen vacunar contra la grip però a qui sí que s’ha de protegir amb este reforç de la tercera dosi», ha recordat la consellera.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.