16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Doblet de vacunes per a majors de 70 anys: Grip més COVID-19

 

La campanya de vacunació contra la grip d’este any, per als majors de 70 anys portarà doble dosi. D’una banda, la vacuna antigripal i per l’altre la tercera dosi de la vacuna COVID-19.

Així ho ha explicat hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que ha reconegut que la data que s’estudia per a l’inici és el 25 d’octubre, Encara pendent de confirmar.

Esta vacunació permetria, segons ha explicat Barceló, que en els mateixos punts dels centres de salut on s’administre la vacuna contra la grip, els pacients “majors, de moment, de 70 anys” també reben la tercera dosi d’immunitat sobre el coronavirus.

Per tant, en paral·lel a la campanya de la grip s’administrarà també esta nova dosi de reforç. Barceló ha recordat també que l’any passat “es van administrar gairebé un milió de dosis de la vacuna de la grip i preveiem que esta xifra este any es vaja a incrementar”.

Així quedaria només “la resta de majors de 70 anys que no es vulguen vacunar contra la grip però a qui sí que s’ha de protegir amb este reforç de la tercera dosi”, ha recordat la consellera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.