Anuncios

Doblet de vacunes per a majors de 70 anys: Grip més COVID-19

 

La campanya de vacunació contra la grip d’este any, per als majors de 70 anys portarà doble dosi. D’una banda, la vacuna antigripal i per l’altre la tercera dosi de la vacuna COVID-19.

Així ho ha explicat hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que ha reconegut que la data que s’estudia per a l’inici és el 25 d’octubre, Encara pendent de confirmar.

Anuncios

Esta vacunació permetria, segons ha explicat Barceló, que en els mateixos punts dels centres de salut on s’administre la vacuna contra la grip, els pacients “majors, de moment, de 70 anys” també reben la tercera dosi d’immunitat sobre el coronavirus.

Per tant, en paral·lel a la campanya de la grip s’administrarà també esta nova dosi de reforç. Barceló ha recordat també que l’any passat “es van administrar gairebé un milió de dosis de la vacuna de la grip i preveiem que esta xifra este any es vaja a incrementar”.

Així quedaria només “la resta de majors de 70 anys que no es vulguen vacunar contra la grip però a qui sí que s’ha de protegir amb este reforç de la tercera dosi”, ha recordat la consellera.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.

València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós

L'Ajuntament de València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós i completar la urbanització i el mobiliari urbà a la fi d'any.

Sindicats i famílies carreguen contra la carta de Ortí i criden a buidar els centres en la vaga indefinida

Sindicats docents i associacions de famílies denuncien la carta enviada per la consellera Carmen Ortí i criden a donar suport a la vaga indefinida i a buidar els centres educatius.

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.

Ortí es diu preocupada per la vaga indefinida de professorat i es mostra disposada a negociar

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, expressa la seua preocupació per la duració i el possible seguiment massiu de la vaga indefinida del professorat i assegura que manté la porta oberta a negociar, malgrat el rebuig sindical a la seua oferta salarial.

Leticia Romero firma 300 partits amb el València Basket i entra en la història del club

La segona capitana del València Basket, Leticia Romero, aconseguix els 300 partits oficials amb el club i es consolida com una de les jugadores més importants de la seua història.

Alerta groga el dissabte per pluges intenses en la Comunitat Valenciana

La Aemet activa per a este dissabte l'avís groc a Alacant, València i Castelló per pluges que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a Alacant.
Anuncios