Doblet de vacunes per a majors de 70 anys: Grip més COVID-19

 

La campanya de vacunació contra la grip d’este any, per als majors de 70 anys portarà doble dosi. D’una banda, la vacuna antigripal i per l’altre la tercera dosi de la vacuna COVID-19.

Així ho ha explicat hui la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que ha reconegut que la data que s’estudia per a l’inici és el 25 d’octubre, Encara pendent de confirmar.

Esta vacunació permetria, segons ha explicat Barceló, que en els mateixos punts dels centres de salut on s’administre la vacuna contra la grip, els pacients “majors, de moment, de 70 anys” també reben la tercera dosi d’immunitat sobre el coronavirus.

Per tant, en paral·lel a la campanya de la grip s’administrarà també esta nova dosi de reforç. Barceló ha recordat també que l’any passat “es van administrar gairebé un milió de dosis de la vacuna de la grip i preveiem que esta xifra este any es vaja a incrementar”.

Així quedaria només “la resta de majors de 70 anys que no es vulguen vacunar contra la grip però a qui sí que s’ha de protegir amb este reforç de la tercera dosi”, ha recordat la consellera.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.