Dolors Sabater, hospitalitzada per Covid-19

La presidenta de la CUP en el Parlament, Dolors Sabater, es troba ingressada a l’hospital després de donar positiu en coronavirus, tot i que «està estable de salut», han informat des del partit.

 

Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona

«Estos dies no puc seguir la feina política i pública com cal, perquè he de fer front, com tants altres milers de persones, a la Covid-19. Estic a l’hospital i vull agrair la feina al personal de tot l’àmbit sanitari i a tot el sistema de salut pública, estem en bones mans», ha escrit Sabater este dijous en un ‘tuit’ recollit per Europa Press.

Des del partit han informat que Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona, que el motiu de l’ingrés ha estat «la necessitat d’oxigen» i que es preveu que passe uns dies a l’hospital.

 

 

Un positiu en Covid obliga a aïllar el grup parlamentari d’ERC a Madrid

Un cas de coronavirus entre les files d’ERC a Madrid ha obligat a aïllar el grup parlamentari. La notícia es va confirmar este mateix dijous, quan els membres del grup van saber que un diputat havia donat positiu, si bé no s’ha fet públic el nom de la persona en qüestió.

Així, el grup parlamentari ha hagut de ser sotmés a proves PCR i ara tots els membres hauran de fer un període de quarantena, ja que el fet que els integrants del grup parlamentari compartisquen espais en despatxos del Congrés dels Diputats ha obligat a activar el protocol pertinent en estos casos.

 

La citació de Serret al Suprem s’ajorna perquè ha estat contacte d’un positiu de covid-19

La citació judicial de l’exconsellera i diputada d’ERC al Parlament Meritxell Serret al Tribunal Suprem ha quedat ajornada atés que la republicana s’ha hagut de confinar perquè ha estat contacte estret d’un positiu per coronavirus.

En un comunicat d’este dimecres, ERC ha informat que encara no hi ha una altra data prevista per a la citació judicial, que s’havia de celebrar dijous.

El Suprem va citar Serret quan l’11 de març es va personar al tribunal després de tres anys a Bèlgica per evitar comparéixer pels fets del procés independentista de la tardor del 2017.

 

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.