8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Dolors Sabater, hospitalitzada per Covid-19

La presidenta de la CUP en el Parlament, Dolors Sabater, es troba ingressada a l’hospital després de donar positiu en coronavirus, tot i que «està estable de salut», han informat des del partit.

 

Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona

«Estos dies no puc seguir la feina política i pública com cal, perquè he de fer front, com tants altres milers de persones, a la Covid-19. Estic a l’hospital i vull agrair la feina al personal de tot l’àmbit sanitari i a tot el sistema de salut pública, estem en bones mans», ha escrit Sabater este dijous en un ‘tuit’ recollit per Europa Press.

Des del partit han informat que Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona, que el motiu de l’ingrés ha estat «la necessitat d’oxigen» i que es preveu que passe uns dies a l’hospital.

 

 

Un positiu en Covid obliga a aïllar el grup parlamentari d’ERC a Madrid

Un cas de coronavirus entre les files d’ERC a Madrid ha obligat a aïllar el grup parlamentari. La notícia es va confirmar este mateix dijous, quan els membres del grup van saber que un diputat havia donat positiu, si bé no s’ha fet públic el nom de la persona en qüestió.

Així, el grup parlamentari ha hagut de ser sotmés a proves PCR i ara tots els membres hauran de fer un període de quarantena, ja que el fet que els integrants del grup parlamentari compartisquen espais en despatxos del Congrés dels Diputats ha obligat a activar el protocol pertinent en estos casos.

 

La citació de Serret al Suprem s’ajorna perquè ha estat contacte d’un positiu de covid-19

La citació judicial de l’exconsellera i diputada d’ERC al Parlament Meritxell Serret al Tribunal Suprem ha quedat ajornada atés que la republicana s’ha hagut de confinar perquè ha estat contacte estret d’un positiu per coronavirus.

En un comunicat d’este dimecres, ERC ha informat que encara no hi ha una altra data prevista per a la citació judicial, que s’havia de celebrar dijous.

El Suprem va citar Serret quan l’11 de març es va personar al tribunal després de tres anys a Bèlgica per evitar comparéixer pels fets del procés independentista de la tardor del 2017.

 

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.