Es dupliquen els nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.129.670 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 133.414 a Castelló, 408.942 a Alacant i 587.314 a València. Han rebut les dos dosis 290.689 persones.

A més, s’han notificat 160 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.603 persones. Per províncies, 41 a Castelló (39.716 en total); 47 a Alacant (145.573 en total); i 72 a la província de València (202.313 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 180 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.341 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.037 a Castelló, 145.352 a Alacant i 202.897 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 353 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 9 pacients en UCI; 161 a la província d’Alacant, 27 d’ells en l’UCI; i 166 a la província de València, 37 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.236: 788 a la província de Castelló, 2.751 en la d’Alacant i 3.697 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.494 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors s’han reduït a 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 11 brots des de l’última actualització:

Manises: 6 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 8 casos. Origen social
Godelleta: 5 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen laboral
• Benicàssim: 3 casos. Origen laboral
Borriana: 5 casos. Origen social
Benidorm: 4 casos. Origen social
Cullera: 4 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen social
Alaquàs: 5 casos. Origen social
Gandia: 5 casos. Origen social

 

 

 

 

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.