11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Es dupliquen els nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.129.670 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 133.414 a Castelló, 408.942 a Alacant i 587.314 a València. Han rebut les dos dosis 290.689 persones.

A més, s’han notificat 160 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 387.603 persones. Per províncies, 41 a Castelló (39.716 en total); 47 a Alacant (145.573 en total); i 72 a la província de València (202.313 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 180 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.341 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.037 a Castelló, 145.352 a Alacant i 202.897 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 353 persones ingressades: 26 a la província de Castelló, amb 9 pacients en UCI; 161 a la província d’Alacant, 27 d’ells en l’UCI; i 166 a la província de València, 37 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 8 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.236: 788 a la província de Castelló, 2.751 en la d’Alacant i 3.697 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.494 casos actius, la qual cosa suposa un 0,88% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

Des de l’última actualització, els casos positius en residències de majors s’han reduït a 4 (1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 11 brots des de l’última actualització:

Manises: 6 casos. Origen social
Castelló de la Plana: 8 casos. Origen social
Godelleta: 5 casos. Origen social
Vinaròs: 3 casos. Origen laboral
• Benicàssim: 3 casos. Origen laboral
Borriana: 5 casos. Origen social
Benidorm: 4 casos. Origen social
Cullera: 4 casos. Origen laboral
València: 3 casos. Origen social
Alaquàs: 5 casos. Origen social
Gandia: 5 casos. Origen social

 

 

 

 

Últimes notícies

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².