Una empresa detecta un brot de coronavirus amb 31 casos en Rafelbunyol

 

Una empresa del municipi de Rafelbunyol, en la comarca de l’Horta Nord (València),  ha registrat un brot de coronavirus amb 31 casos positius en les últimes setmanes, encara que només quatre queden actius en l’actualitat, segons fonts municipals.

 

La Conselleria de Sanitat ha informat este dimecres que s’havien produït 50 brots en l’última jornada, un d’ells d’origen laboral a Rafelbunyol amb 31 casos.

 

Fonts municipals han assenyalat, sobre este tema, que en l’actualitat només hi ha quatre casos actius en eixa empresa, a on en les últimes setmanes hi ha hagut un degoteig de casos. Consultada per l’Agència EFE, la Conselleria de Sanitat encara no ha oferit una actualització d’eixes dades.

Últimes notícies

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.

El Valencia es prova amb cinc defenses per l’absència de lateral dret

Carlos Corberán ha consolidat una defensa de cinc homes en els últims tres amistosos per reforçar la solidesa arran de l’absència d’un lateral dret específic, mentres espera tancar el fitxatge d’Arnau Martínez.

Luís Castro admet que el Levante ha hagut de vendre Carlos Espí per necessitat econòmica

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que ni ell ni el club volien vendre Carlos Espí al Real Madrid, però admet que la delicada situació econòmica ha obligat a tancar l’operació i valora el mercat com a molt positiu.