Els Estats Units reobri les seues fronteres a partir del 8 de novembre

 

Els Estats Units ha anunciat que reobrirà les seues fronteres terrestres i aèries als passatgers que compten amb la pauta completa anticovid a partir del pròxim 8 de novembre.

 

Autorització per als immunitzats

 

«La nova política de viatge que exigeix vacunació per als viatgers estrangers als EUA començarà el 8 de novembre. Este anunci i la data s’apliquen tant als viatges internacionals aeris com els terrestres», ha explicat Kevin Muñoz, portaveu de la Casa Blanca.

Va ser a principis de gener del passat 2020 quan l’ara expresident Donald Trump va imposar  estes  restriccions amb l’objectiu d’evitar la propagació del virus.

L’arribada de l’actual mandatari, Joe Biden, no va canviar la situació, ja que esta mesura s’ha mantingut des de llavors.

No obstant això, ara, d’acord amb la recomanació dels Centres per al Control i la Prevenció de Malalties (CDC), podran ingressar al país els qui hagen rebut la burxada amb les següents vacunes: Moderna, Pfizer, Janssen, Astrazeneca, Sinopharm i Sinovac.

Queden exclosos de la llista, almenys de moment, els inoculats amb el fàrmac rus Sputnik V. La raó de l’agència sanitària americana resideix en què esta vacuna es troba entre les que encara no han sigut aprovades ni per l’Organització Mundial de la Salut (OMS), ni per la Unió Europea, ni pel propi país.

 

Vacunació obligatòria

 

Els Estats Units es va convertir un dels països de referència al començament de la campanya de vacunació.

Però la reticència de gran part de la població, majoritàriament les franges d’edat més joves, a rebre la injecció anticovid, unit a la propagació de la variant Delta, va provocar un alentiment en el percentatge de vacunats.

Per això, a la fi d’agost l’Administració Biden va anunciar que la vacunació seria obligatòria per als empleats públics i els treballadors de les grans companyies. Una mesura, que a més incloïa sancions en cas de no complir-se.

Últimes notícies

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.