11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Les farmàcies valencianes ja disposen dels tests d’autodiagnòstic que detecten si has tingut coronavirus

Autotest coronavirus

El seu preu és de 25 euros | Twitter

 

Els tests d’autodiagnòstic de coronavirus ja han arribat a les farmàcies valencianes per a que els pacients puguen usar-los ells mateixos. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els farmacèutics assenyalen que ja estan rebent moltes consultes sobre els tests. I és que el test no està finançat per la Seguretat Social i costa 25 euros. A demés, cal una recepte mèdica per a comprar-lo i, per tant, és necessari contactar amb el metge.

 

Actualment s’està comercialitzant en el nostre país a través de les marques Biosynex i Prima i és una prova pareguda a la del colesterol o la glucosa. El procediment és extraure sang amb una punxada en el dit.

 

A demés, el Consell General de Col·legis Farmacèutics ha advertit que els possibles positius dels a través d’autotest s’han de confirmar amb una prova PCR.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.