Desmantellen tres festes il·legals de Nadal en València

 

La Policia Nacional ha hagut de desallotjar este divendres, 25 de desembre, dia de Nadal, un total de tres festes il·legals en la ciutat de València, en ser alertats per un gran número de ciutadans de la celebració d’estos esdeveniments clandestins.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 01.15 de la matinada del 25 de desembre, uns veïns del districte d’Exposició van telefonar al telèfon 091 per a advertir dels sorolls que se sentien en un domicili de la zona de la capital del Túria.

 

En arribar, els agents van trobar dins de la casa a deu persones a les que se’ls va alçar la corresponent acta per incomplir les mesures de seguretat com l’ús de mascareta i el màxim de persones que poden ajuntar-se en una reunió social.

 

D’altra banda, cap a les 02.00 hores d’eixa matinada, altres veïns van avisar als agents d’una festa en un baix, fets que van poder comprovar en la policia després d’acudir al lloc.

 

Un detingut per resistència a l’autoritat

La celebració més multitudinària va tindre lloc en el districte Marítim de València. Allí, 12 persones es van reunir en una festa il·legal incomplint les mesures de seguretat i botant-se la prohibició que limita a sis el número de participants en trobades socials.

 

Com en les altres dos festes clandestines, els agents van posar una acta de sanció contra els assistents. En esta ocasió, a demés, una persona va ser detinguda per resistència a l’autoritat.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.