Desmantellen tres festes il·legals de Nadal en València

 

La Policia Nacional ha hagut de desallotjar este divendres, 25 de desembre, dia de Nadal, un total de tres festes il·legals en la ciutat de València, en ser alertats per un gran número de ciutadans de la celebració d’estos esdeveniments clandestins.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 01.15 de la matinada del 25 de desembre, uns veïns del districte d’Exposició van telefonar al telèfon 091 per a advertir dels sorolls que se sentien en un domicili de la zona de la capital del Túria.

 

En arribar, els agents van trobar dins de la casa a deu persones a les que se’ls va alçar la corresponent acta per incomplir les mesures de seguretat com l’ús de mascareta i el màxim de persones que poden ajuntar-se en una reunió social.

 

D’altra banda, cap a les 02.00 hores d’eixa matinada, altres veïns van avisar als agents d’una festa en un baix, fets que van poder comprovar en la policia després d’acudir al lloc.

 

Un detingut per resistència a l’autoritat

La celebració més multitudinària va tindre lloc en el districte Marítim de València. Allí, 12 persones es van reunir en una festa il·legal incomplint les mesures de seguretat i botant-se la prohibició que limita a sis el número de participants en trobades socials.

 

Com en les altres dos festes clandestines, els agents van posar una acta de sanció contra els assistents. En esta ocasió, a demés, una persona va ser detinguda per resistència a l’autoritat.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.