Desmantellen tres festes il·legals de Nadal en València

 

La Policia Nacional ha hagut de desallotjar este divendres, 25 de desembre, dia de Nadal, un total de tres festes il·legals en la ciutat de València, en ser alertats per un gran número de ciutadans de la celebració d’estos esdeveniments clandestins.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 01.15 de la matinada del 25 de desembre, uns veïns del districte d’Exposició van telefonar al telèfon 091 per a advertir dels sorolls que se sentien en un domicili de la zona de la capital del Túria.

 

En arribar, els agents van trobar dins de la casa a deu persones a les que se’ls va alçar la corresponent acta per incomplir les mesures de seguretat com l’ús de mascareta i el màxim de persones que poden ajuntar-se en una reunió social.

 

D’altra banda, cap a les 02.00 hores d’eixa matinada, altres veïns van avisar als agents d’una festa en un baix, fets que van poder comprovar en la policia després d’acudir al lloc.

 

Un detingut per resistència a l’autoritat

La celebració més multitudinària va tindre lloc en el districte Marítim de València. Allí, 12 persones es van reunir en una festa il·legal incomplint les mesures de seguretat i botant-se la prohibició que limita a sis el número de participants en trobades socials.

 

Com en les altres dos festes clandestines, els agents van posar una acta de sanció contra els assistents. En esta ocasió, a demés, una persona va ser detinguda per resistència a l’autoritat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.