Fins dilluns sense dades de Covid en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat que, a causa d’un problema en el servei informàtic d’epidemiologia, este cap de setmana no hi haurà actualització de dades de coronavirus.

Així que no hi ha altra, la Conselleria de Salut de la Comunitat Valenciana no podrà informar de la situació de pandèmia i dels nous contagis per Covid fins dilluns que ve 17 de maig, segons ha avançat la mateixa Conselleria.

No obstant recordem que este passat divendres, Sanitat va notificar 153 casos nous de coronavirus i cinc defuncions, encara que cap dels últims set dies: dos són de gener i tres de febrer.

La Comunitat Valenciana va administrar un total de 2.188.945 dosis de la vacuna. Per províncies: 255.963 a Castelló, 803.750 a Alacant i 1.129.232 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 700.468 persones.

Per part seua, la incidència acumulada (IA) a 14 dies en la Comunitat Valenciana se situava en 31,22 casos per cada 100.000 habitants, 1,68 punts menys que el dijous i 9,32 menys que el mateix dia de la setmana passada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.