Fins dilluns sense dades de Covid en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha informat que, a causa d’un problema en el servei informàtic d’epidemiologia, este cap de setmana no hi haurà actualització de dades de coronavirus.

Així que no hi ha altra, la Conselleria de Salut de la Comunitat Valenciana no podrà informar de la situació de pandèmia i dels nous contagis per Covid fins dilluns que ve 17 de maig, segons ha avançat la mateixa Conselleria.

No obstant recordem que este passat divendres, Sanitat va notificar 153 casos nous de coronavirus i cinc defuncions, encara que cap dels últims set dies: dos són de gener i tres de febrer.

La Comunitat Valenciana va administrar un total de 2.188.945 dosis de la vacuna. Per províncies: 255.963 a Castelló, 803.750 a Alacant i 1.129.232 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 700.468 persones.

Per part seua, la incidència acumulada (IA) a 14 dies en la Comunitat Valenciana se situava en 31,22 casos per cada 100.000 habitants, 1,68 punts menys que el dijous i 9,32 menys que el mateix dia de la setmana passada.

Últimes notícies

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.

Bernabé acusa a Vox de dictar els pressupostos i al PP d’acatxar el cap

Pilar Bernabé critica l'acord entre PP i Vox sobre els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i acusa els populars de sotmetre's a les exigències de la ultradreta.

RH BOTS llança dos robots humanoides de codi obert amb IA Física per a empreses

RH BOTS presenta els humanoides de codigo obert Bonico i Bonica, basats en IA Fisica, per a automatitzar tasques repetitives i millorar l'eficiència en empreses.

Baldoví recolza que Compromís treballe per a fer a Mónica Oltra alcaldessa de València

Joan Baldoví expressa el seu ple suport al fet que Compromís per València treballe perquè Mónica Oltra siga candidata a l'Alcaldia, suport que compartix Isaura Navarro i que també ha explicitat Joan Ribó.