La Generalitat alça el tancament perimetral d’Elda i Petrer

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dijous l’alçament del tancament perimetral de les localitats d’Elda i Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a partir d’este divendres, ja que «ha complit la seua comesa».

 

Puig ho ha avançat en declaracions als mitjans durant la inauguració en Castelló de la Plaa del primer Centre d’Investigació en Robòtica i Tecnologies Submarines (Cirtesu) del territori valencià. Puig ha explicat que el tancament perimetral per a contindre l’avanç de coronavirus en Elda i Petrer «no continuarà» després del seu venciment este divendres.

 

El tancament perimetral dels dos municipis es va decretar dissabte passat 7 de novembre a les 00.00 hores i està vigent fins a este dissabte 5 de desembre a les 00.00 hores.

 

Quan es va decretar el tancament, els dos municipis tenien una incidència acumulada en els últims 14 dies de més de 800 casos per cada 100.000 habitants: 881,83 a Elda i 834,40 a Petrer i en les últimes dos setmanes es van detectar 464 contagis en Elda i 286 a Petrer.

Últimes notícies

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.

El Levante recorrerà a la FIFA per a inscriure Akieme fora de termini

El Levante ha anunciat que presentarà un recurs davant la FIFA per a intentar validar la cessió de Sergio Akieme, rebutjada per LaLiga per arribar fora de termini.

Carlos Álvarez deixa el Llevant rumb al Club América de Mèxic

El director esportiu del Llevant ha confirmat que el traspàs de Carlos Álvarez al Club América de Mèxic està tancat i pendent només d’uns últims detalls contractuals. El migcampista andalús tanca així una etapa de 105 partits, 14 gols i 14 assistències amb el club granota.

La jutgessa de Catarroja eleva a 232 les víctimes mortals de la DANA de 2024

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha actualitzat a 232 el nombre de víctimes mortals, una més que la xifra oficial fins ara.

Els alcaldes socialistes valencians oferiran places per a menors de Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, assegura que els alcaldes socialistes que es concentren en suport a Ceuta també aportaran places per a acollir menors migrants no acompanyats. Muñoz reclama al PP i a Vox que no utilitzen la FEMP ni la immigració per a fomentar el conflicte i el discurs d’odi.

El Villarreal superarà els 19.000 abonats en un estadi de la Ceràmica amb 23.173 seients

El Villarreal ha anunciat que tindrà més de 19.000 abonats per a la temporada 2026-27 i que l’estadi de la Ceràmica, després de la reforma d’este estiu, oferix ara 23.173 seients, amb un aforament local de 21.000 places.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior nord de València dijous

Aemet ha activat per a dijous un avís groc per temperatures màximes de fins a 36 graus a l’interior nord de la província de València. Dimecres també hi ha avís groc per ruixats intensos, tempestes, granís i ratxes de vent molt fort.

Pérez Llorca defensa que el suport a Ceuta és ciutadà i no de partits

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha defensat a Agost que les concentracions convocades per la FEMP per a donar suport a Ceuta són una iniciativa ciutadana i no partidista, i ha criticat l’absència del Govern central i de formacions com Compromís.