La Generalitat demana al TSJCV autorització per a prorrogar el toc de queda

 

La Generalitat Valenciana ha sol·licitat ja al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) autorització per a poder prorrogar la restricció de mobilitat nocturna a causa de la pandèmia de coronavirus, encara que el nombre de municipis on s’aplicaria seria menor.

 

D’aquesta manera, la sol·licitud de l’administració valenciana és que el toc de queda es mantinga en vigor en un total de 68 localitats, enfront de les 77 actuals, han confirmat a Europa Press fonts de l’executiu autonòmic.

 

Les últimes mesures antiCovid decidides pel Consell amb l’autorització de l’alt tribunal valencià –com el toc de queda entre les 01.00 i les 06.00 hores— estan vigents fins al pròxim 16 d’agost. A la fi d’aquesta setmana, està prevista una nova reunió de la Comissió Interdepartamental per a abordar la situació d’acord amb l’evolució de la pandèmia.

 

Hui mateix, la vicepresidenta Mónica Oltra ha assenyalat que el nou paquet de mesures que d’ací isca, “en principi”, estaria en vigor fins al 6 de setembre, just després de la celebració de les Falles ajornades de València del dia 1 al 5, programades de moment amb limitacions i diversos escenaris. Però, ha remarcat, això no vol dir que no es puguen canviar abans en funció de la situació.

Últimes notícies

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.