La Generalitat demana al TSJCV autorització per a prorrogar el toc de queda

 

La Generalitat Valenciana ha sol·licitat ja al Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) autorització per a poder prorrogar la restricció de mobilitat nocturna a causa de la pandèmia de coronavirus, encara que el nombre de municipis on s’aplicaria seria menor.

 

D’aquesta manera, la sol·licitud de l’administració valenciana és que el toc de queda es mantinga en vigor en un total de 68 localitats, enfront de les 77 actuals, han confirmat a Europa Press fonts de l’executiu autonòmic.

 

Les últimes mesures antiCovid decidides pel Consell amb l’autorització de l’alt tribunal valencià –com el toc de queda entre les 01.00 i les 06.00 hores— estan vigents fins al pròxim 16 d’agost. A la fi d’aquesta setmana, està prevista una nova reunió de la Comissió Interdepartamental per a abordar la situació d’acord amb l’evolució de la pandèmia.

 

Hui mateix, la vicepresidenta Mónica Oltra ha assenyalat que el nou paquet de mesures que d’ací isca, «en principi», estaria en vigor fins al 6 de setembre, just després de la celebració de les Falles ajornades de València del dia 1 al 5, programades de moment amb limitacions i diversos escenaris. Però, ha remarcat, això no vol dir que no es puguen canviar abans en funció de la situació.

Últimes notícies

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.