9.5 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Augmenten la vigilància de turistes en 50 municipis d’interior valencians

 

La reunió de coordinació de seguretat de mesures contra el coronavirus ha acordat, davant les pròximes festes de Setmana Santa i Pasqua, que la Generalitat desplegarà dispositius de control especials en les zones d’oci d’interior a on es preveu una major afluència de població.

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, les forces de seguretat de l’Estat i de la policia autonòmica es desplegaran també per 52 àrees recreatives i quatre zones d’acampada, 19 parcs naturals i 50 poblacions d’interior. Més de 700.000 valencians es desplaçaran durant estes pròximes festes a zones recreatives, d’acampada i parcs rurals amb una afectació a mig centenar de localitats, segons ha explicat este matí la consellera d’Interior, Gabriela Bravo.

 

L’objectiu és evitar aglomeracions de gent o festes il·legals després d’un cap de setmana a on els ‘botellons’ i reunions d’amics han augmentat.

 

El 65 per cent dels mitjans de personal de la policia de la Generalitat, per torns, es destinarà a controlar eixos espais naturals i d’oci a l’interior de la Comunitat, segons ha detallat la consellera, que va afegir que a demés també serviran per a la prevenció d’incendis en eixos espais forestals en coordinació amb les brigades que treballen en estes zones naturals.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.