Un home perd en tres hores a la seua dona i la seua filla de 19 anys per coronavirus en Elx

 

Este diumenge, 17 de gener, un home de 55 anys va perdre a la seua dona i a la seua filla de 19 anys en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que van morir en tan sols tres hores de diferència a causa del coronavirus

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van donar a conèixer gràcies a una publicació en Twitter de Julio Armas, un metge del servici d’urgències de l’Hospital del Vinalopó en Elx.

 

Tal com pareix, l’home es va desplaçar a l’hospital per a preguntar per uns papers de l’assegurança que li demanaven i va començar a plorar a la sala d’urgències per la mort de la seua dona i la seua filla. Julio Armas, el metge que s’ha encarregat de viralitzar esta trista història, ha confessat que en vore a l’home «ens ha caigut l’ànima a tots».

 

«No hi ha consol per a un home que perd a la seua esposa i la seua filla de 19 anys per Covid-19 en només 3 hores»

«Per a un home, que la seua esposa i la seua filla muiren el mateix dia, amb tan sols tres hores de diferència i les dos per Covid-19, no té paraules de consol. Quan em van cridar perquè l’home necessitava un informe i ens va contar el que havia passat, a tots ens va caure l’ànima a terra. Les seues llàgrimes queien com a lloses», ha recordat el sanitari.

 

El drama d’este home de 55 anys ha causat gran commoció en les xarxes socials i el tuit del metge s’ha tornat viral en qüestió d’hores, i ha rebut més de 28.000 ‘m’agrada’ i més de 600 comentaris.

 

Encara que els metges no solen parlar de pacients en particular, tal com compta Armas en una entrevista en la Cadena Ser, «hi ha històries que ajuden a uns altres a prendre consciència de com és la situació actual del Covid-19».

 

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.