10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Un home perd en tres hores a la seua dona i la seua filla de 19 anys per coronavirus en Elx

 

Este diumenge, 17 de gener, un home de 55 anys va perdre a la seua dona i a la seua filla de 19 anys en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), que van morir en tan sols tres hores de diferència a causa del coronavirus

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, els fets es van donar a conèixer gràcies a una publicació en Twitter de Julio Armas, un metge del servici d’urgències de l’Hospital del Vinalopó en Elx.

 

Tal com pareix, l’home es va desplaçar a l’hospital per a preguntar per uns papers de l’assegurança que li demanaven i va començar a plorar a la sala d’urgències per la mort de la seua dona i la seua filla. Julio Armas, el metge que s’ha encarregat de viralitzar esta trista història, ha confessat que en vore a l’home «ens ha caigut l’ànima a tots».

 

«No hi ha consol per a un home que perd a la seua esposa i la seua filla de 19 anys per Covid-19 en només 3 hores»

«Per a un home, que la seua esposa i la seua filla muiren el mateix dia, amb tan sols tres hores de diferència i les dos per Covid-19, no té paraules de consol. Quan em van cridar perquè l’home necessitava un informe i ens va contar el que havia passat, a tots ens va caure l’ànima a terra. Les seues llàgrimes queien com a lloses», ha recordat el sanitari.

 

El drama d’este home de 55 anys ha causat gran commoció en les xarxes socials i el tuit del metge s’ha tornat viral en qüestió d’hores, i ha rebut més de 28.000 ‘m’agrada’ i més de 600 comentaris.

 

Encara que els metges no solen parlar de pacients en particular, tal com compta Armas en una entrevista en la Cadena Ser, «hi ha històries que ajuden a uns altres a prendre consciència de com és la situació actual del Covid-19».

 

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE

El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.

La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó

La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises