Els hospitals Vithas d’Alacant usen un test per a diagnosticar el Covid-19 en 15 minuts

 

Els hospitals Vithas d’Alacant incorporen a la seua cartera de servicis un nou test per a diagnosticar el Covid-19 en 15 minuts. Este test ja es troba disponible i a la disposició dels pacients en els dos centres, Vithas Alacant i Vithas Medimar.

 

Esta nova prova diagnòstica permetrà que els professionals sanitaris determinen amb major rapidesa l’existència del virus i conseqüentment disminuïsca la seua propagació, ressalta l’empresa en un comunicat. L’obtenció d’un resultat positiu en 15 minuts permetrà iniciar les pautes terapèutiques i d’aïllament de manera precoç, tant al pacient com al seu entorn pròxim.

 

«Este nou test està especialment dirigit a gran escala, com per exemple escolars o empreses, i a pacients als que calga intervindre amb urgència, ja que permet prendre mesures de seguretat des del primer moment, sense esperes, el que talla el radi de contagi a l’entorn del pacient i de les famílies. No és un substitutiu de la PCR, però ens ajuda a avançar els resultats en el temps i frenar els contagis», ha explicat Xavier Giner, responsable de VithasLab, xarxa de laboratoris de Vithas, en Alacant.

 

Este nou mètode ha sigut creat per la multinacional Abbott i està sent incorporat de manera destacada per diferents servicis públics de salut espanyols. La companyia Abbott ha anunciat que ha rebut la certificació de la Comissió Europea per al seu dispositiu Panbio Covid-19 Ag Rapid Test Device.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.