Itàlia compra 30.000 cadires d’un dissenyador valencià per a adaptar les escoles a les mesures anticovid

 

El Ministeri d’Educació italià ha triat un disseny valencià per a adaptar el mobiliari dels centres escolars a la nova normalitat derivada de la irrupció de la Covid-19. En concret, ha adquirit, a través d’una empresa distribuïdora, 30.000 cadires Poppea dissenyades per l’estudi del valencià Ximo Roca per a la marca italiana Brado.

 

Fa uns mesos, quan la crisi sanitària va obligar a repensar la forma en la que s’anaven a donar les classes en els centres escolars, el Govern italià va decidir canviar el mobiliari dels centres escolars per a minimitzar el risc de contagi entre l’alumnat apostant per cadires individuals i ergonòmiques fabricades en polipropilè, senzilles d’higienitzar.

 

Des de l’estudi Ximo Roca Diseño, ubicat en la ciutat de València, expliquen que les cadires Poppea han sigut triades per «l’ergonomia de la seua carcassa que s’adapta a les necessitats escolars: els alumnes passen moltes hores assentats, en la mateixa posició». «Poppea és un disseny fet originàriament per a contract, però que ho hagen triat per a centres escolars per l’ergonomia de la seua carcassa és molt gratificant per a l’estudi», assenyalen en un comunicat.

 

L’estudi ja comptava amb un precedent paregut, ja que, fa uns anys, el Ministeri d’Educació anglés va seleccionar el model Marieta per a equipar els seus centres escolars. «Això demostra que en totes les peces que eixen de Ximo Roca Diseño prevalen l’ergonomia i el benestar, encara que no es descuren l’estètica i el disseny», asseveren.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.