Anuncios

Meliana recomana no eixir de casa davant de la «preocupant» escalada de casos

 

L’Ajuntament de Meliana, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions deportives municipals, del cementeri i dels parcs i jardins, ha suspés les activitats culturals programades i ha recomanat quedarse en casa «com més temps millor davant de la preocupant» tendència a l’alça dels contagis de coronavirus.

 

D’eixa forma ho ha anunciat el consistori en un bàndol publicat este dilluns, en el que establix mesures extraordinàries de contenció individuals i col·lectives recomanades per Salut Pública «com a mínim» durant els pròxims 10 dies amb la finalitat d’arribar a les festes de Nadal «amb les millors condicions possibles i evitar mesures més restrictives».

 

D’esta manera, l’Ajuntament ha decretat el tancament al públic de les instal·lacions del polideportiu municipal i la resta d’instal·lacions municipals, a demés del Cementeri Municipal excepte per als enterraments, els parcs i jardins i els jocs infantils.

 

S’intensificaran els controls i les mesures

També ha suspés els tallers, activitats i escoles municipals no reglades de les diferents àrees i regidories de l’Ajuntament i les visites al Palauet de Nolla i en el Centre Cultural Rausell. A demés, l’atenció en els diferents departaments municipals serà només amb cita prèvia.

 

Per part seua, la Biblioteca Municipal només tindrà servici de préstec i devolució de llibres i la resta de servicis queden suspesos. L’Ajuntament ha indicat que s’intensificaran les mesures de prevenció i control en bars, restaurants i comerços en el mercat municipal dels dijous quant a l’aforament i el compliment de les mesures de prevenció.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.