11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Mercadona adopta noves mesures de seguretat per als seus treballadors

Mercadona coronavirus

Mercadona ha adoptat diferents mesures des de què començà la crisi | EFE

 

La cadena de supermercats valenciana Mercadona ha anat adoptant una sèrie de mesures de segurat des de què començà la crisi sanitària pel coronavirus, tant per als seus treballadors com per als clients. Este divendres, n’entrarà en vigor una nova: l’ús d’ulleres protectores per als seus treballadors.

 

El personal dels supermercats també té garantits guants i mascaretes, i s’han instal·lat mampares de metacrilat en les caixes per a augmentar la seguretat i mantindre les distàncies entre treballadors i clients, ja que el personal està exposat al contacte diari amb milers de persones.

 

Entre les mesures que ha anat adoptant la cadena es troben donar preferència al personal sanitari, forces de seguretat, bombers i personal d’atenció social, degudament acreditats, per a fer les seues compres, o reduir l’horari d’obertura de nou del matí a set de la vesprada.

 

Mesures per als clients

Per la seua banda, els clients han d’utilitzar obligatòriament guants i gel desinfectant, instal·lats en l’entrada de cada un dels supermercats per a desinfectar-se abans d’agarrar un carro, i mantindre una distància mínima de seguretat d’un metre, tant dins com fora de l’establiment. A demés, la cadena recomana anar a soles a fer la compra i que no acudisquen persones que formen part dels grups de risc.

 

També demanen, per solidaritat, fer la compra amb agilitat i rapidesa i no guardar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. Des de la cadena valenciana també demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

 

Demanen col·laboració als clients

«En estos moments, i d’acord amb la situació excepcional en la que està immersa el país, en Mercadona estem adoptant estes mesures excepcionals per a col·laborar i fer front a esta crisi. Demanem als nostres clients la màxima col·laboració en el compliment d’estes mesures. Això passarà. Racionalitzem la por al Covid-19», han assenyalat.

Últimes notícies

Feijóo afronta tranquil el seu deure de declarar davant la jutgessa per la gestió de la DANA

Feijóo ha afirmat que afronta absolutament tranquil la seua declaració, que realitzarà per videoconferència com a testimoni des del Congrés. La diligència se centra en els missatges del 29 d'octubre de 2024 amb Carlos Mazón, aportats voluntàriament a la causa.

Ha ingressat a la presó un encaputxat per l’atracament a una gasolinera a Novelda

Un home de 44 anys ha ingressat a la presó com a presumpte autor d'un atracament amb arma blanca en una gasolinera de Novelda. Va ser interceptat després de ser identificat i es va recuperar l'arma utilitzada.

Bombers intenten sufocar un incendi en una planta fragmentadora de ferralla de Sollana

El foc ha començat sobre les 2.28 i sis hores després seguia actiu. Set dotacions i comandaments coordinen relleus per a contindre-ho dins del recinte.

Cap de setmana postnadalenc estable en la Comunitat Valenciana, amb vent fort i poc canvi tèrmic

La Comunitat Valenciana afrontarà un cap de setmana estable i sense pluges. El vent deixarà ratxes molt fortes el divendres i el dissabte i les temperatures variaran poc.

Feijóo atesta este divendres davant la jutgessa de la DANA des del seu despatx del Congrés

Feijóo declara este divendres com a testimoni davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA i ho farà per videoconferència des del Congrés. L'interrogatori se centrarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024, ja aportats a la causa.

Indonèsia posa fi a la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de rescat van donar per conclòs l'operatiu per a localitzar al menor desaparegut després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. El sinistre s'ha saldat amb tres morts i dos supervivents.

Mercedes Hurtado revalida la Presidència del Col·legi de Metges de València

Mercedes Hurtado ha sigut reelegida per a presidir quatre anys més el Col·legi de Metges de València, amb 1.696 vots enfront de 883 i una participació entorn del 13,5%. La nova Junta prendrà possessió al febrer.

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.