7.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Mercadona adopta noves mesures de seguretat per als seus treballadors

Mercadona coronavirus

Mercadona ha adoptat diferents mesures des de què començà la crisi | EFE

 

La cadena de supermercats valenciana Mercadona ha anat adoptant una sèrie de mesures de segurat des de què començà la crisi sanitària pel coronavirus, tant per als seus treballadors com per als clients. Este divendres, n’entrarà en vigor una nova: l’ús d’ulleres protectores per als seus treballadors.

 

El personal dels supermercats també té garantits guants i mascaretes, i s’han instal·lat mampares de metacrilat en les caixes per a augmentar la seguretat i mantindre les distàncies entre treballadors i clients, ja que el personal està exposat al contacte diari amb milers de persones.

 

Entre les mesures que ha anat adoptant la cadena es troben donar preferència al personal sanitari, forces de seguretat, bombers i personal d’atenció social, degudament acreditats, per a fer les seues compres, o reduir l’horari d’obertura de nou del matí a set de la vesprada.

 

Mesures per als clients

Per la seua banda, els clients han d’utilitzar obligatòriament guants i gel desinfectant, instal·lats en l’entrada de cada un dels supermercats per a desinfectar-se abans d’agarrar un carro, i mantindre una distància mínima de seguretat d’un metre, tant dins com fora de l’establiment. A demés, la cadena recomana anar a soles a fer la compra i que no acudisquen persones que formen part dels grups de risc.

 

També demanen, per solidaritat, fer la compra amb agilitat i rapidesa i no guardar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. Des de la cadena valenciana també demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

 

Demanen col·laboració als clients

«En estos moments, i d’acord amb la situació excepcional en la que està immersa el país, en Mercadona estem adoptant estes mesures excepcionals per a col·laborar i fer front a esta crisi. Demanem als nostres clients la màxima col·laboració en el compliment d’estes mesures. Això passarà. Racionalitzem la por al Covid-19», han assenyalat.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.