Mercadona adopta noves mesures de seguretat per als seus treballadors

Mercadona coronavirus

Mercadona ha adoptat diferents mesures des de què començà la crisi | EFE

 

La cadena de supermercats valenciana Mercadona ha anat adoptant una sèrie de mesures de segurat des de què començà la crisi sanitària pel coronavirus, tant per als seus treballadors com per als clients. Este divendres, n’entrarà en vigor una nova: l’ús d’ulleres protectores per als seus treballadors.

 

El personal dels supermercats també té garantits guants i mascaretes, i s’han instal·lat mampares de metacrilat en les caixes per a augmentar la seguretat i mantindre les distàncies entre treballadors i clients, ja que el personal està exposat al contacte diari amb milers de persones.

 

Entre les mesures que ha anat adoptant la cadena es troben donar preferència al personal sanitari, forces de seguretat, bombers i personal d’atenció social, degudament acreditats, per a fer les seues compres, o reduir l’horari d’obertura de nou del matí a set de la vesprada.

 

Mesures per als clients

Per la seua banda, els clients han d’utilitzar obligatòriament guants i gel desinfectant, instal·lats en l’entrada de cada un dels supermercats per a desinfectar-se abans d’agarrar un carro, i mantindre una distància mínima de seguretat d’un metre, tant dins com fora de l’establiment. A demés, la cadena recomana anar a soles a fer la compra i que no acudisquen persones que formen part dels grups de risc.

 

També demanen, per solidaritat, fer la compra amb agilitat i rapidesa i no guardar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. Des de la cadena valenciana també demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

 

Demanen col·laboració als clients

«En estos moments, i d’acord amb la situació excepcional en la que està immersa el país, en Mercadona estem adoptant estes mesures excepcionals per a col·laborar i fer front a esta crisi. Demanem als nostres clients la màxima col·laboració en el compliment d’estes mesures. Això passarà. Racionalitzem la por al Covid-19», han assenyalat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.