Mercadona adopta noves mesures de seguretat per als seus treballadors

Mercadona coronavirus

Mercadona ha adoptat diferents mesures des de què començà la crisi | EFE

 

La cadena de supermercats valenciana Mercadona ha anat adoptant una sèrie de mesures de segurat des de què començà la crisi sanitària pel coronavirus, tant per als seus treballadors com per als clients. Este divendres, n’entrarà en vigor una nova: l’ús d’ulleres protectores per als seus treballadors.

 

El personal dels supermercats també té garantits guants i mascaretes, i s’han instal·lat mampares de metacrilat en les caixes per a augmentar la seguretat i mantindre les distàncies entre treballadors i clients, ja que el personal està exposat al contacte diari amb milers de persones.

 

Entre les mesures que ha anat adoptant la cadena es troben donar preferència al personal sanitari, forces de seguretat, bombers i personal d’atenció social, degudament acreditats, per a fer les seues compres, o reduir l’horari d’obertura de nou del matí a set de la vesprada.

 

Mesures per als clients

Per la seua banda, els clients han d’utilitzar obligatòriament guants i gel desinfectant, instal·lats en l’entrada de cada un dels supermercats per a desinfectar-se abans d’agarrar un carro, i mantindre una distància mínima de seguretat d’un metre, tant dins com fora de l’establiment. A demés, la cadena recomana anar a soles a fer la compra i que no acudisquen persones que formen part dels grups de risc.

 

També demanen, per solidaritat, fer la compra amb agilitat i rapidesa i no guardar innecessàriament productes: el subministrament de productes de primera necessitat està més que garantit. Des de la cadena valenciana també demanen pagar preferentment amb targeta i evitar l’ús de diners en efectiu.

 

Demanen col·laboració als clients

«En estos moments, i d’acord amb la situació excepcional en la que està immersa el país, en Mercadona estem adoptant estes mesures excepcionals per a col·laborar i fer front a esta crisi. Demanem als nostres clients la màxima col·laboració en el compliment d’estes mesures. Això passarà. Racionalitzem la por al Covid-19», han assenyalat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.