Més de 2000 sancions per a este primer cap de setmana sense estat d’alarma

D'esquerra a dreta l'alcalde de Cullera Jordi Mayor, la consellera de justícia Gabriela Bravo i la delegada del Govern Glòria Caleroper

 

El primer cap de setmana a la Comunitat Valenciana sense tancament perimetral després de la fi de l’estat d’alarma suma ja més de 2.100 sancions: 1.500 imposades per la Policia Nacional i 600 per agents municipals. La consellera de justícia Gabriela Bravo, però, ha subratllat la normalitat i l’absència d’incidents remarcables.

Encara i que este cap de setmana ha tingut l’afluència més gran de turistes, que s’ha traduït en una ocupació hotelera superior al 70%, el nombre de sancions ha sigut inferior al del cap de setmana anterior. D’esta manera, Bravo ha incidit en el fet que la ciutadania valenciana “preferisca estar viva a una socialització inadequada”.

La consellera s’ha reunit este diumenge a Cullera (Ribera Baixa) amb la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, i representants de les forces i els cossos de seguretat per a fer balanç del dispositiu especial de seguretat activat divendres.

La consellera de justícia Gabriela Bravo ha estat en tot moment acompanyada per la delegada del Gobern Glória Caleroper i l’alcalde de Cullera Jordi Mayor.

D'esquerra a dreta l'alcalde de Cullera Jordi Mayor, la consellera de justícia Gabriela Bravo i la delegada del Govern Glòria Caleroper

Les mesures de seguretat han sigut excel·lents, la vigilància s’ha duplicat, i fins i tot triplicat, en algunes de les zones que més preocupen, els municipis turístics del litoral com ara Benicàssim, Peníscola, Gandia, Cullera, Xàbia, Dénia, Benidorm o Alacant.

Bravo ha qualificat de “satisfactori” el balanç dels darrers dos dies, on la afluència més gran de visitants als municipis costaners no s’ha traduït en un increment d’incidents. Pel que fa a les zones d’oci nocturn, la consellera ha destacat què una vegada entra en vigor el toc de queda “els carrers es queden pràcticament buits”. És a dir que estem sent molt responsables i és d’agrair, al final és pel bé de tots.

D’altra banda, Calero ha emfasitzat que els incidents han sigut “mínims” i ha agraït la responsabilitat ciutadana, especialment la del jovent. La delegada de govern ha donat la benvinguda als turistes que volen gaudir de la Comunitat Valenciana alhora que ha recordat que s’ha de respectar la normativa anti-Covid.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.