Més de 2000 sancions per a este primer cap de setmana sense estat d’alarma

D'esquerra a dreta l'alcalde de Cullera Jordi Mayor, la consellera de justícia Gabriela Bravo i la delegada del Govern Glòria Caleroper

 

El primer cap de setmana a la Comunitat Valenciana sense tancament perimetral després de la fi de l’estat d’alarma suma ja més de 2.100 sancions: 1.500 imposades per la Policia Nacional i 600 per agents municipals. La consellera de justícia Gabriela Bravo, però, ha subratllat la normalitat i l’absència d’incidents remarcables.

Encara i que este cap de setmana ha tingut l’afluència més gran de turistes, que s’ha traduït en una ocupació hotelera superior al 70%, el nombre de sancions ha sigut inferior al del cap de setmana anterior. D’esta manera, Bravo ha incidit en el fet que la ciutadania valenciana “preferisca estar viva a una socialització inadequada”.

La consellera s’ha reunit este diumenge a Cullera (Ribera Baixa) amb la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, i representants de les forces i els cossos de seguretat per a fer balanç del dispositiu especial de seguretat activat divendres.

La consellera de justícia Gabriela Bravo ha estat en tot moment acompanyada per la delegada del Gobern Glória Caleroper i l’alcalde de Cullera Jordi Mayor.

D'esquerra a dreta l'alcalde de Cullera Jordi Mayor, la consellera de justícia Gabriela Bravo i la delegada del Govern Glòria Caleroper

Les mesures de seguretat han sigut excel·lents, la vigilància s’ha duplicat, i fins i tot triplicat, en algunes de les zones que més preocupen, els municipis turístics del litoral com ara Benicàssim, Peníscola, Gandia, Cullera, Xàbia, Dénia, Benidorm o Alacant.

Bravo ha qualificat de “satisfactori” el balanç dels darrers dos dies, on la afluència més gran de visitants als municipis costaners no s’ha traduït en un increment d’incidents. Pel que fa a les zones d’oci nocturn, la consellera ha destacat què una vegada entra en vigor el toc de queda “els carrers es queden pràcticament buits”. És a dir que estem sent molt responsables i és d’agrair, al final és pel bé de tots.

D’altra banda, Calero ha emfasitzat que els incidents han sigut “mínims” i ha agraït la responsabilitat ciutadana, especialment la del jovent. La delegada de govern ha donat la benvinguda als turistes que volen gaudir de la Comunitat Valenciana alhora que ha recordat que s’ha de respectar la normativa anti-Covid.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.