Més de 2000 sancions per a este primer cap de setmana sense estat d’alarma

D'esquerra a dreta l'alcalde de Cullera Jordi Mayor, la consellera de justícia Gabriela Bravo i la delegada del Govern Glòria Caleroper

 

El primer cap de setmana a la Comunitat Valenciana sense tancament perimetral després de la fi de l’estat d’alarma suma ja més de 2.100 sancions: 1.500 imposades per la Policia Nacional i 600 per agents municipals. La consellera de justícia Gabriela Bravo, però, ha subratllat la normalitat i l’absència d’incidents remarcables.

Encara i que este cap de setmana ha tingut l’afluència més gran de turistes, que s’ha traduït en una ocupació hotelera superior al 70%, el nombre de sancions ha sigut inferior al del cap de setmana anterior. D’esta manera, Bravo ha incidit en el fet que la ciutadania valenciana «preferisca estar viva a una socialització inadequada».

La consellera s’ha reunit este diumenge a Cullera (Ribera Baixa) amb la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, i representants de les forces i els cossos de seguretat per a fer balanç del dispositiu especial de seguretat activat divendres.

La consellera de justícia Gabriela Bravo ha estat en tot moment acompanyada per la delegada del Gobern Glória Caleroper i l’alcalde de Cullera Jordi Mayor.

D'esquerra a dreta l'alcalde de Cullera Jordi Mayor, la consellera de justícia Gabriela Bravo i la delegada del Govern Glòria Caleroper

Les mesures de seguretat han sigut excel·lents, la vigilància s’ha duplicat, i fins i tot triplicat, en algunes de les zones que més preocupen, els municipis turístics del litoral com ara Benicàssim, Peníscola, Gandia, Cullera, Xàbia, Dénia, Benidorm o Alacant.

Bravo ha qualificat de «satisfactori» el balanç dels darrers dos dies, on la afluència més gran de visitants als municipis costaners no s’ha traduït en un increment d’incidents. Pel que fa a les zones d’oci nocturn, la consellera ha destacat què una vegada entra en vigor el toc de queda «els carrers es queden pràcticament buits». És a dir que estem sent molt responsables i és d’agrair, al final és pel bé de tots.

D’altra banda, Calero ha emfasitzat que els incidents han sigut «mínims» i ha agraït la responsabilitat ciutadana, especialment la del jovent. La delegada de govern ha donat la benvinguda als turistes que volen gaudir de la Comunitat Valenciana alhora que ha recordat que s’ha de respectar la normativa anti-Covid.

 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.