Més d’11.700 persones ja han rebut la dosi de reforç enfront de la covid-19

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, en el marc de la campanya de vacunació enfront de la Covid-19, ja ha administrat 11.746 dosis de reforç de la vacuna de la covid-19 a les persones majors que viuen en residències i a les persones amb patologies de risc.

S’han inoculat 8.735 dosis extra a persones majors i 3.011 a persones immunodeprimides

Fins a hui, ja són 8.735 les persones majors que han rebut esta dosi extra. Durant esta setmana, la Conselleria de Sanitat continuarà amb l’administració de la dosi de reforç en les residències de la Comunitat Valenciana. L’objectiu és que els 21.000 residents completen la seua pauta de vacunació amb esta tercera dosi en les pròximes setmanes.

Per a això, des de la Conselleria de Sanitat es realitza l’enviament de les dosis necessàries a cada residència de majors, i en el mateix centre, s’immunitza a les persones majors, bé per part de personal sanitari de la mateixa residència o en cas de no disposar, es desplaça personal sanitari de Sanitat.

Segons ha destacat la consellera de Sanitat, Ana Barceló,el nostre objectiu és que el grup de població més vulnerable, com són les persones majors, estiguen totalment protegits enfront del virus. Així, amb esta tercera dosi afermem esta protecció, i ens permetrà evitar possibles contagis, així com reduir els casos greus en estes persones, que són més sensibles al virus perquè gran part pateix altres patologies de base“.

D’altra banda, Sanitat ja ha administrat 3.011 dosis de reforç a persones amb patologies de risc enfront de la Covid-19, grup de risc de persones immunodeprimides o en tractament immunosupressor aprovat pel Ministeri en l’Estratègia de Vacunació. De fet, la previsió d’esta setmana és continuar amb la vacunació de persones d’este grup, que en la Comunitat es calcula que són 37.000 persones.

Així mateix, la Conselleria de Sanitat continuarà oferint esta setmana la possibilitat de vacunar-se sense necessitat de cita prèvia. Fins al moment, 31.242 persones han acudit a vacunar-se sense cita prèvia a algun dels punts de vacunació distribuïts per la Comunitat Valenciana, així com als punts itinerants o unitats mòbils que s’han instal·lat durant esdeveniments específics, com a partits de futbol, per a acostar la vacuna als ciutadans.

Sanitat administra 50.025 dosis de vacunes esta setmana

En el marc de la campanya de vacunació programada, la Conselleria de Sanitat té previst administrar esta setmana 50.025 dosis de la vacuna Covid-19 en els diferents punts de vacunació de la Comunitat Valenciana a aquelles persones que han estat citades.

Principalment, s’inocularan 39.328 dosis de Pfizer i 12.627 de Moderna, a més de 70 segones dosis de AstraZeneca. La majoria de les persones citades amb Pfizer i Moderna són persones del grup d’edat de 12 a 39 anys que estan pendents de la segona dosi de la vacuna. La resta de vacunes van destinades a recaptació de persones pendents de la vacuna i a persones en condicions d’alt risc.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.