Els 34 municipis valencians amb menys risc per coronavirus

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha destacat hui que el 94% dels municipis de la Comunitat Valenciana, és a dir 508 dels 542 existents, han acabat la setmana amb un nivell de risc mínim per coronavirus, registrant una incidència per davall de 25 casos per 100.000 habitants durant els últims 14 dies.

A més, ha indicat que la incidència acumulada de les dos últimes setmanes ha sigut de 33 casos per 100.000 habitants, xifra que situa a la Comunitat Valenciana com l’autonomia amb la incidència acumulada més baixa de tota Espanya, i una de les regions europees amb la taxa per contagis més baixa.

Ximo Puig ha fet estes declaracions després d’analitzar este matí amb la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, l’evolució dels últims indicadors sanitaris i abordar la situació epidemiològica de la Comunitat Valenciana.

A més, el president de la Generalitat ha subratllat que en situació de risc alt (entre 150 i 250 casos) o extrem (per damunt de 250) no es troba cap municipi.

«Este és el camí, el de la prudència màxima que gràcies a l’esforç de tots els valencians i les valencianes ens ha portat a situar-nos entre les regions amb una incidència més baixa a Europa», ha indicat Ximo Puig.

 

Municipis en risc baix o mitjà

En el nivell de risc baix (de 25 a 50 casos) hi ha 26 municipis: Alcalà de Xivert, Santa Magdalena de Pulpis, Benlloch, Cabanes, Oropesa, Torreblanca, La Llosa, Gilet, Puçol, Rafelbunyol, Utiel, Xirivella, Picanya, Torrent, Alberic, Benirredrà, Gandia, Calp, Barxeta, Genovés, Llocnou d’en Fenollet, Finestrat, La Vila Joiosa, Pinós, Catral i San Miguel de Salinas.

En risc mitjà (entre 50 i 150 casos) es troben 8 municipis: Almassora, Xilxes, El Puig, Massamagrell, Pobla de Farnals, Benetússer, Sedaví i L’Alcúdia de Crespins.

Últimes notícies

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.