168 casos nous i cinc defuncions per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 168 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.268 persones. Per províncies, 26 a Castelló (40.406 en total); 61 a Alacant (146.628 en total); i 81 a València, (204.233 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 463 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 392.528 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.650 a Castelló, 146.743 a Alacant i 205.080 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 216 persones ingressades: 51 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 55 a la província d’Alacant, 12 d’ells en l’UCI; i 110 a la província de València, 29 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 5 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.359: 799 a la província de Castelló, 2.801 en la d’Alacant i 3.759 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.850 casos actius, la qual cosa suposa un 0,71% del total de positius.

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.888.540 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 222.307 a Castelló, 699.415 a Alacant i 966.818 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 576.874 persones.

 

 

 

Últimes notícies

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.