15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

S’estabilitzen els nous positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 175 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.443 persones. Per províncies, 26 a Castelló (40.432 en total); 68 a Alacant (146.696 en total); i 81 a València, (204.314 en total). El total de casos no assignats es manté en 1. 

Des de l’última actualització s’han registrat 478 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 393.006 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.727 a Castelló, 146.895 a Alacant i 205.330 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 198 persones ingressades: 46 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 52 a la província d’Alacant, 12 d’ells en l’UCI; i 100 a la província de València, 26 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.365: 799 a la província de Castelló, 2.806 en la d’Alacant i 3.760 en la de València. 

–    Últims 7 dies: 0
–    Gener 2021: 2
–    Febrer 2021: 3
–    Març 2021: 1

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 2.541 casos actius, la qual cosa suposa un 0,63% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.943.220 dosi de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 227.984 a Castelló, 714.973 a Alacant i 1.000.263 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosis de Janssen) 610.863 persones.

Últimes notícies

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.

La factura pels dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA ascendix a 165 euros

La causa per la gestió de la DANA incorpora la factura del 29 d'octubre de 2024: 165 euros per dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro. El document figura a nom del PP i el restaurant va aportar fotos i el pla del reservat.

Les exportacions agroalimentàries valencianes pugen un 8,7% fins a setembre

El sector suposa el 26,6% de les vendes exteriors valencianes i suma 7.402 milions entre gener i setembre de 2025, amb Alemanya com a principal destí.

La Diputació de València afig nous recursos de memòria democràtica

La Diputació de València ha presentat un llibre sobre Isidro Escandell i el webdoc 'Els fosses de la vergonya', ampliant el seu catàleg de recursos de Memòria Democràtica. La institució reforça així la seua estratègia per a facilitar ferramentes d'anàlisis i divulgació.

Grup Ferrero invertix 140 milions per a crear un centre tecnològic de gelats a Alzira

Grup Ferrero transforma la planta ICFC d'Alzira en la seua hub tecnològic europeu de gelats amb una inversió de 140 milions. Deixarà la marca blanca en 2026 i garantix l'ocupació.

Merino afirma que l’avís de la UE pels Pressupostos evidencia que el Govern no governa

Merino ha vinculat l'avís de la Comissió Europea per la falta de Pressupostos a la debilitat del Govern i ha demanat més marge fiscal i reformar el finançament autonòmic. També ha mostrat escepticisme amb els terminis anunciats per Hisenda i ha retret la gestió del FLA extraordinari.

El Consell ha aprovat el decret que activa ajudes directes per a entitats esportives afectades per la DANA

El Consell ha aprovat un decret que permet concedir de manera directa 761.000 euros a entitats esportives en municipis afectats per la DANA. El pla inclou suport psicosocial i més recursos per a reparar la depuradora de Quart-Benàger.

Benidorm adjudica la gestió dels grans esdeveniments a una UTE després de la marxa del Low Festival

L'Ajuntament ha adjudicat per quatre anys l'organització dels esdeveniments estivals en els Germans Martínez Munuera a una UTE única. El contracte fixa entre 3 i 5 macroconcerts per estiu, més actuacions de format mitjà, i inclou un cànon de 0,51 euros per entrada.