13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

S’estabilitzen els nous positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 175 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.443 persones. Per províncies, 26 a Castelló (40.432 en total); 68 a Alacant (146.696 en total); i 81 a València, (204.314 en total). El total de casos no assignats es manté en 1. 

Des de l’última actualització s’han registrat 478 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 393.006 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.727 a Castelló, 146.895 a Alacant i 205.330 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 198 persones ingressades: 46 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 52 a la província d’Alacant, 12 d’ells en l’UCI; i 100 a la província de València, 26 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.365: 799 a la província de Castelló, 2.806 en la d’Alacant i 3.760 en la de València. 

–    Últims 7 dies: 0
–    Gener 2021: 2
–    Febrer 2021: 3
–    Març 2021: 1

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 2.541 casos actius, la qual cosa suposa un 0,63% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.943.220 dosi de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 227.984 a Castelló, 714.973 a Alacant i 1.000.263 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosis de Janssen) 610.863 persones.

Últimes notícies

Mónica Naranjo celebra 30 anys amb un repàs d’èxits davant 12.000 persones en el Roig Arena

L'artista va presentar a València la seua 'Greatest Hits Tour' amb una producció renovada, més de dos hores de repertori i la participació de Agoney i Nebulossa.

Milan Pawelec, campió d’Europa de Moto2 després de remuntar a Cheste

Pawelec va guanyar a Cheste i va remuntar els 10 punts a Unai Orradre per a coronar-se en Moto2. Fernando Bujosa va segellar la European Talent Cup i Iker García el títol d'Estoc.

Pablo Ereño es proclama campió d’Espanya després de superar a Javier Sainz en el playoff

El madrileny s'ha adjudicat el Campionat d'Espanya de Professionals en Mediterrani Golf després de forçar i resoldre un desempat davant Javier Sainz. Borja Virto va quedar fora en el 18.

Una dona ha mort i un home ha resultat ferit en un accident de trànsit a Sax (Alacant)

El sinistre s'ha registrat entre Petrer i Sax. L'avís s'ha rebut a les 8.57 i el ferit, de 72 anys, ha sigut traslladat a l'Hospital d'Elda

Morant reclama conéixer la veritat davant les compareixences de Camarero i Mompó en el Congrés

Morant ha reclamat conéixer la veritat abans que Camarero i Mompó compareguen en la comissió de la DANA en el Congrés. Ha acusat fallades de gestió, ocultacions i falta d'avisos en plena emergència

Camarero defendrà demà en el Congrés la seua gestió durant la dana de València

La vicepresidenta valenciana compareixerà davant la comissió del Congrés sobre la dana per a justificar la resposta del Consell. La sessió arriba després de testimoniatges crítics i en plena revisió de responsabilitats.

Els anestesistes recorden que les sedacions generals només han de fer-les especialistes

Sedar ha recordat que les sedacions amb anestèsics generals comporten riscos greus i només han de realitzar-les anestesiòlegs. L'advertiment arriba després de la mort d'una xiqueta a Alzira.

El Museu dels Ciències reivindica a Leonardo da Vinci després de l’èxit de l’exposició amb 800.000 visitants

El Museu dels Ciències ha celebrat una jornada conduïda per Christian Gálvez per a reivindicar a Leonardo da Vinci, complementària a la mostra 'Leonardo. 500 anys de geni'. L'exposició, oberta fins a abril de 2026, ja suma 800.000 visitants.