9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

S’estabilitzen els nous positius per coronavirus en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana ha notificat 175 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 391.443 persones. Per províncies, 26 a Castelló (40.432 en total); 68 a Alacant (146.696 en total); i 81 a València, (204.314 en total). El total de casos no assignats es manté en 1. 

Des de l’última actualització s’han registrat 478 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 393.006 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.727 a Castelló, 146.895 a Alacant i 205.330 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 198 persones ingressades: 46 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 52 a la província d’Alacant, 12 d’ells en l’UCI; i 100 a la província de València, 26 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 6 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.365: 799 a la província de Castelló, 2.806 en la d’Alacant i 3.760 en la de València. 

–    Últims 7 dies: 0
–    Gener 2021: 2
–    Febrer 2021: 3
–    Març 2021: 1

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 2.541 casos actius, la qual cosa suposa un 0,63% del total de positius.

 

Vacunació

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.943.220 dosi de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 227.984 a Castelló, 714.973 a Alacant i 1.000.263 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosis de Janssen) 610.863 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.