2.407 nous positius de coronavirus i 3.781 altes en la Comunitat Valenciana


La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 2.407 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb aquesta actualització, la xifra total de positius se situa en 1.304.073 persones.

Els nous casos per províncies són 169 a Castelló (157.091 en total), 605 a Alacant (454.994) i 1.633 a València (691.984). La xifra de casos no assignats es manté en 4.

Respecte al nombre d’altes, s’han registrat 3.781. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana és d’1.284.524.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 155.163 a Castelló, 447.981 a Alacant i 681.321 a València. El total d’altes no assignades es manté en 59.

Els hospitals valencians tenen, actualment 698 persones ingressades, 72 d’elles en l’UCI: 94 a la província de Castelló, 6 en UCI; 223 a la província d’Alacant, 25 d’elles en l’UCI; i 381 a la província de València, 41 en UCI.

S’han notificat 9 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, tots amb data de defunció en els últims 15 dies. Es tracta d’una dona de 45 anys i 8 homes d’entre 54 i 99 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 9.067: 1.048 a la província de Castelló, 3.456 en la d’Alacant i 4.563 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 21.923 casos actius, la qual cosa suposa un 1,67% del total de positius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.