Les noves restriccions del territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.50 hores, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat en una roda de premsa noves mesures per a frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià. Estes noves restriccions entraran en vigor este dijous, 21 de gener, i duraran fins el 4 de febrer. Les mesures són:

  • El tancament total de l’hostaleria en tot el territori valencià. Només es permetrà el servici de repartiment a domicili i per a arreplegar. També tanquen els bingos, sales de joc, casinos i els jocs recreatius.
  • Tancament del comerç a les 18.00 hores de la vesprada, excepte els locals de menjar, les farmàcies i els establiments essencials.
  • Tancament de les instal·lacions esportives, excepte per als esportistes professionals.

 

A demés, Puig ha informat que a partir del dimecres, a les 00.00 hores, els 29 municipis que estaven tancats perimetralment deixaran d’estar-ho. No obstant això, el tancament perimetral del territori valencià continua en vigor fins el 31 de gener. Quant al toc de queda, la Generalitat Valenciana demanarà al Govern espanyol que avance el toc de queda a les 20.00 hores de la vesprada. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.