Les noves restriccions del territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.50 hores, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat en una roda de premsa noves mesures per a frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià. Estes noves restriccions entraran en vigor este dijous, 21 de gener, i duraran fins el 4 de febrer. Les mesures són:

  • El tancament total de l’hostaleria en tot el territori valencià. Només es permetrà el servici de repartiment a domicili i per a arreplegar. També tanquen els bingos, sales de joc, casinos i els jocs recreatius.
  • Tancament del comerç a les 18.00 hores de la vesprada, excepte els locals de menjar, les farmàcies i els establiments essencials.
  • Tancament de les instal·lacions esportives, excepte per als esportistes professionals.

 

A demés, Puig ha informat que a partir del dimecres, a les 00.00 hores, els 29 municipis que estaven tancats perimetralment deixaran d’estar-ho. No obstant això, el tancament perimetral del territori valencià continua en vigor fins el 31 de gener. Quant al toc de queda, la Generalitat Valenciana demanarà al Govern espanyol que avance el toc de queda a les 20.00 hores de la vesprada. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.