13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Les noves restriccions del territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.50 hores, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat en una roda de premsa noves mesures per a frenar l’avanç del coronavirus en el territori valencià. Estes noves restriccions entraran en vigor este dijous, 21 de gener, i duraran fins el 4 de febrer. Les mesures són:

  • El tancament total de l’hostaleria en tot el territori valencià. Només es permetrà el servici de repartiment a domicili i per a arreplegar. També tanquen els bingos, sales de joc, casinos i els jocs recreatius.
  • Tancament del comerç a les 18.00 hores de la vesprada, excepte els locals de menjar, les farmàcies i els establiments essencials.
  • Tancament de les instal·lacions esportives, excepte per als esportistes professionals.

 

A demés, Puig ha informat que a partir del dimecres, a les 00.00 hores, els 29 municipis que estaven tancats perimetralment deixaran d’estar-ho. No obstant això, el tancament perimetral del territori valencià continua en vigor fins el 31 de gener. Quant al toc de queda, la Generalitat Valenciana demanarà al Govern espanyol que avance el toc de queda a les 20.00 hores de la vesprada. 

Últimes notícies

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.