La OMS aconsella evitar les reunions familiars en Nadal

 

L’Oficina regional per a Europa de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha dit este divendres que el més segur des d’un punt de vista sanitari és no visitar a altres familiars en les festes nadalenques i quedarse en casa. «Hi ha una diferència entre el que les autoritats et permeten fer i el que hauries de fer. El més segur ara és quedar-se en casa», ha recomanat en un comunicat el director de l’OMS-Europa, Hans Kluge.

 

Kluge ha apel·lat a l’«esperit col·lectiu» mostrat durant la pandèmia de coronavirus per a suportar els possibles impactes en la salut mental, producte de les restriccions i confinaments decretats els mesos que pot agreujar-se amb l’arribada de les festes de Nadal.

 

«Reconeix que encara que separat dels teus sers estimats, no estàs a soles. Reaviva l’esperit col·lectiu que hi ha hagut durant la crisi: comunica’t, connecta, secunda», ha ressaltat Kluge.

 

El director de l’oficina europea de l’OMS, amb seu a Copenhaguen, ha recordat el «terrible» impacte de la pandèmia, amb 23 milions de casos en el continent i més de mig milió de morts, mentres la transmissió continua «intensa i àmplia» i es registren les taxes més altes de nous casos en tota la crisi.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.