L’OMS posa data a la fi de la pandèmia mundial de coronavirus

El director general de la OMS, Tedros Adhanom Ghebreyesus, s’ha referit a l’actual pandèmia del coronavirus i li ha posat data de finalització el 2022.

L’ha comparat amb la pandèmia de la grip de 1918, que va tenir diverses onades però va durar 2 anys, i finalment el virus va seguir circulant per dècades.

El responsable d’este organisme ha recordat que aquella pandèmia de febrer de 1918 a abril de 1920 i ha dit que espera que “puguem aturar esta pandèmia abans dels dos anys” que va durar aquella fa un segle.

“El virus es pot moure més ràpidament ara perquè estem més connectats, però al mateix temps tenim la tecnologia i el coneixement per aturar-lo”, ha remarcat.

A nivell mundial, la pandèmia acumula més de 22 milions de contagis de Covid-19 i s’ha cobrat la vida de prop de 800.000 persones.

L’OMS ha advertit que diversos països estan experimentant nous brots després de llargs períodes amb pocs o cap cas, com Nova Zelanda o el Vietnam.

“Estos països són un advertiment per a aquells que ara estan veient una tendència a la baixa en els casos”, ha dit.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.