Organitzen 5 botellons en tres vesprades en Alacant

 

La Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant ha imposat 89 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a consumir alcohol, i s’han dissolt cinc botellons en la Ereta, la platja del Postiguet, camí del Faro, plaça de Joaquín María López i el carrer de la Tintorera, a més d’estar reunits en grups, no portar mascaretes i incomplir el toc de queda dins dels operatius policials organitzats per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies i inspeccions de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha fet diferents controls i ha alçat 11 actes de denúncia, a persones que han incomplit el toc de queda i es trobaven circulant sense poder justificar el seu desplaçament passades les 22.00 hores.

 

La Policia Local alerta que esta setmana s’han tornat a imposar infraccions per estar en grups i s’han imposat un total de 21 denúncies. Concretament en els controls antibotelló els Fox van dissoldre cinc botellons, denunciant a un total de 27 persones per consum d’alcohol, i es van decomissar les begudes.

 

La Unitat de Barris de la Policia Local, va localitzar també a un local situat en Carolines que estava incomplint les mesures, ja que estava obert després de l’horari establit, amb huit persones en el seu interior, i la intervenció es va fer en estar patrullant els agents per la zona i observar com a l’interior estaven persones reunides, que van ser identificades i sancionades, i el responsable de l’establiment s’enfronta a una sanció greu.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU