Organitzen 5 botellons en tres vesprades en Alacant

 

La Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant ha imposat 89 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a consumir alcohol, i s’han dissolt cinc botellons en la Ereta, la platja del Postiguet, camí del Faro, plaça de Joaquín María López i el carrer de la Tintorera, a més d’estar reunits en grups, no portar mascaretes i incomplir el toc de queda dins dels operatius policials organitzats per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies i inspeccions de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha fet diferents controls i ha alçat 11 actes de denúncia, a persones que han incomplit el toc de queda i es trobaven circulant sense poder justificar el seu desplaçament passades les 22.00 hores.

 

La Policia Local alerta que esta setmana s’han tornat a imposar infraccions per estar en grups i s’han imposat un total de 21 denúncies. Concretament en els controls antibotelló els Fox van dissoldre cinc botellons, denunciant a un total de 27 persones per consum d’alcohol, i es van decomissar les begudes.

 

La Unitat de Barris de la Policia Local, va localitzar també a un local situat en Carolines que estava incomplint les mesures, ja que estava obert després de l’horari establit, amb huit persones en el seu interior, i la intervenció es va fer en estar patrullant els agents per la zona i observar com a l’interior estaven persones reunides, que van ser identificades i sancionades, i el responsable de l’establiment s’enfronta a una sanció greu.

Últimes notícies

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.