20 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Una PCR positiva deixa a un corredor sense participar en Marató València

 

El resultat positiu de la prova PCR feta a un corredor que tenia previst participar en la Marató i Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition ha impedit la seua competició en les dos carreres. Durant estes, els servicis mèdics han atés a un total de 26 corredors, la majoria per esgotament.

 

L’«estricte» protocol sanitari, coordinat pel director mèdic de la carrera, Luis Cort, pel que han passat tots els atletes internacionals i nacionals, a demés dels seus entrenadors, allotjats en els hotels bambolla, a penes ha tingut baixes a causa de la pandèmia, excepte este atleta i un altre que no ha corregut per ser un contacte estret del primer, després d’este positiu en els últims tests fets a la seua arribada a València.

 

Tant ells com el seu entrenador es quedaran aïllats uns dies en el mateix hotel a on estaven, ha informat Marató València en un comunicat. Gràcies a la rapidesa en el lliurament dels resultats i al control en temps real de totes les proves i els moviments dels atletes professionals registrats en la plataforma Connect by Circular-Lab, l’organització ha pogut gestionar amb el seu equip mèdic la informació de les més de 700 proves PCR fetes als atletes i personal en este acte.

 

A demés, durant la prova s’ha atés a un total de 26 persones amb patologies lleus, el 65% per esgotament, el 15% per problemes musculars, el 8% per problemes traumatològics, i el restant 12% per altres motius. En total, els servicis mèdics han atés 13 persones durant el recorregut i a altres 13 en el punt de meta. També han fet dos evacuacions en ambulància a hospitals a causa d’una pèrdua d’inconsciència i una reacció al·lèrgica, respectivament.

Últimes notícies

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.

Els turoperadors britànics, preocupats per una possible pujada d’impostos al Regne Unit

Turoperadors i aerolínies han alertat en la WTM de Londres de possibles efectes en l'activitat turística si es confirma la pujada d'impostos al Regne Unit. Valoren l'absència de taxa turística en la Comunitat Valenciana i el model de col·laboració públic-privada.

Diana Morant assegura que els valencians no volen un nou pacte PP i Vox

La líder del PSPV-PSOE ha rebutjat que PP i Vox tanquen un acord per a rellevar a Carlos Mazón i ha reclamat eleccions. Ha exigit veu per a les víctimes de la dana.

Adjudiquen per 64,9 milions una parcel·la de 381.804 metres quadrats en Parc Sagunt II

Espais Econòmics Empresarials ha adjudicat la parcel·la IN-1 C a Alveston ITG per 64.906.707 euros. El sòl es destinarà a usos industrials i logístics.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis al síndic del PP en Les Corts i a l’amo del Ventorro

La magistrada que investiga la DANA ha acordat citar a Juanfran Pérez Llorca, al propietari del Ventorro i a cinc membres de l'equip del president per a aclarir crides i decisions en el Cecopi.

Pilar Bernabé alerta d’un relleu de Mazón decidit per Abascal i exigix urnes en la Comunitat

Bernabé ha denunciat que el relleu de Mazón pot quedar en mans d'Abascal després de la negociació entre PP i Vox. Ha reclamat eleccions perquè la ciutadania decidisca.