Anuncios

Una PCR positiva deixa a un corredor sense participar en Marató València

 

El resultat positiu de la prova PCR feta a un corredor que tenia previst participar en la Marató i Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition ha impedit la seua competició en les dos carreres. Durant estes, els servicis mèdics han atés a un total de 26 corredors, la majoria per esgotament.

 

L’«estricte» protocol sanitari, coordinat pel director mèdic de la carrera, Luis Cort, pel que han passat tots els atletes internacionals i nacionals, a demés dels seus entrenadors, allotjats en els hotels bambolla, a penes ha tingut baixes a causa de la pandèmia, excepte este atleta i un altre que no ha corregut per ser un contacte estret del primer, després d’este positiu en els últims tests fets a la seua arribada a València.

 

Tant ells com el seu entrenador es quedaran aïllats uns dies en el mateix hotel a on estaven, ha informat Marató València en un comunicat. Gràcies a la rapidesa en el lliurament dels resultats i al control en temps real de totes les proves i els moviments dels atletes professionals registrats en la plataforma Connect by Circular-Lab, l’organització ha pogut gestionar amb el seu equip mèdic la informació de les més de 700 proves PCR fetes als atletes i personal en este acte.

 

A demés, durant la prova s’ha atés a un total de 26 persones amb patologies lleus, el 65% per esgotament, el 15% per problemes musculars, el 8% per problemes traumatològics, i el restant 12% per altres motius. En total, els servicis mèdics han atés 13 persones durant el recorregut i a altres 13 en el punt de meta. També han fet dos evacuacions en ambulància a hospitals a causa d’una pèrdua d’inconsciència i una reacció al·lèrgica, respectivament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.