Una PCR positiva deixa a un corredor sense participar en Marató València

 

El resultat positiu de la prova PCR feta a un corredor que tenia previst participar en la Marató i Mitja Marató València Trinidad Alfonso EDP Elit Edition ha impedit la seua competició en les dos carreres. Durant estes, els servicis mèdics han atés a un total de 26 corredors, la majoria per esgotament.

 

L’«estricte» protocol sanitari, coordinat pel director mèdic de la carrera, Luis Cort, pel que han passat tots els atletes internacionals i nacionals, a demés dels seus entrenadors, allotjats en els hotels bambolla, a penes ha tingut baixes a causa de la pandèmia, excepte este atleta i un altre que no ha corregut per ser un contacte estret del primer, després d’este positiu en els últims tests fets a la seua arribada a València.

 

Tant ells com el seu entrenador es quedaran aïllats uns dies en el mateix hotel a on estaven, ha informat Marató València en un comunicat. Gràcies a la rapidesa en el lliurament dels resultats i al control en temps real de totes les proves i els moviments dels atletes professionals registrats en la plataforma Connect by Circular-Lab, l’organització ha pogut gestionar amb el seu equip mèdic la informació de les més de 700 proves PCR fetes als atletes i personal en este acte.

 

A demés, durant la prova s’ha atés a un total de 26 persones amb patologies lleus, el 65% per esgotament, el 15% per problemes musculars, el 8% per problemes traumatològics, i el restant 12% per altres motius. En total, els servicis mèdics han atés 13 persones durant el recorregut i a altres 13 en el punt de meta. També han fet dos evacuacions en ambulància a hospitals a causa d’una pèrdua d’inconsciència i una reacció al·lèrgica, respectivament.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.