16.9 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Pillada una dona de Madrid per anar a la seua segona residència d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat una denúncia a una persona de Madrid que s’ha desplaçat a la seua segona residència, situada a la platja de Sant Joan de la ciutat d’Alacant, incomplint d’eixa forma el tancament perimetral de les Comunitats Autònomes decretat per l’Estat com a mesura anticovid durant esta Setmana Santa, i en la vesprada d’ahir va ser localitzada, identificada i s’enfronta a una sanció que pot comportar una multa de fins als 600 euros.

 

Segons fonts policials els fets van passar per la vesprada del dijous, cap a les 17.30 hores, quan es va rebre una telefonada al 112, alertant a través d’una denúncia veïnal que una persona estava incomplint les mesures anticovid imposades a causa de la greu crisi sanitària, i s’havia desplaçat a la seua segona residència situada de l’avinguda de Santander de la ciutat.

 

Dos patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant es van desplaçar fins a l’edifici d’apartaments, localitzant a la persona denunciada, i van procedir a la seua identificació comprovant que era una dona de 78 anys de fora del territori valencià, i s’havia desplaçat des de Madrid, per tals fets se li va estendre acta de sanció.

Últimes notícies

Un informe encarregat pel PSOE descarta finançament il·legal i detecta gastos cridaners en l’etapa de Ábalos

L'auditoria forense sol·licitada pel partit nega fons no declarats i avala un sistema de caixa traçable, però qüestiona rebuts excessius i localitzacions inusuals.

Hotels del litoral valencià preveuen un 70% d’ocupació en Nit de cap d’any

Els hotels del litoral de la Comunitat Valenciana esperen prop del 70% d'ocupació entre Nit de cap d'any i el dissabte 3 de gener. Benidorm lidera amb el 84,6% i València ronda el 71%.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 22 hm³ i del Segura en 12 hm³

Les precipitacions recents han incrementat en una setmana 22 hm³ en la conca del Xúquer i 12 hm³ en la del Segura. El conjunt d'Espanya puja al 56,3% amb 31.546 hm³.

Sense resultats en la quinta jornada de busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

La quinta jornada de rastreig ha conclòs sense troballes en aigües de l'est d'Indonèsia després del naufragi d'un vaixell turístic. L'operatiu seguirà el dimecres amb més mitjans malgrat el mal temps.

El Govern invertirà 17,5 milions en el barranc de Barxeta per a evitar desbordaments

L'Executiu destinarà 17,5 milions a obres per a reduir el risc d'inundacions en el barranc de Barxeta i el seu entorn. Els projectes ja estan en licitació.

La Diputació de València prorroga els pressupostos per falta d’acord i fixa 555 milions

La Diputació de València prorrogarà els comptes davant la falta de suports per a aprovar un nou pressupost. Les quanties queden en 555 milions després d'ajustos.

L’Elx prepara el partit davant el Vila-real sense Héctor Fort, André da Silva i John Chetauya

L'Elx afina el seu pla per a rebre al Vila-real amb les baixes d'Héctor Fort i André da Silva, i amb John Chetauya entre cotons. Grady Diangana s'entrena amb el grup i podria ser novetat.

Barrachina ha instat a Agroseguro a agilitzar les compensacions als agricultors després dels temporals

Barrachina ha demanat accelerar valoracions i pagaments als agricultors afectats per graníssol i pluges després de visitar una finca a Monforte del Cid i reunir-se amb el sector. Ha reivindicat el rècord de 37 milions per a l'assegurança agrària en 2025 i ha urgit al Govern a elevar la seua aportació.