Anuncios

Pillada una dona de Madrid per anar a la seua segona residència d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat una denúncia a una persona de Madrid que s’ha desplaçat a la seua segona residència, situada a la platja de Sant Joan de la ciutat d’Alacant, incomplint d’eixa forma el tancament perimetral de les Comunitats Autònomes decretat per l’Estat com a mesura anticovid durant esta Setmana Santa, i en la vesprada d’ahir va ser localitzada, identificada i s’enfronta a una sanció que pot comportar una multa de fins als 600 euros.

 

Segons fonts policials els fets van passar per la vesprada del dijous, cap a les 17.30 hores, quan es va rebre una telefonada al 112, alertant a través d’una denúncia veïnal que una persona estava incomplint les mesures anticovid imposades a causa de la greu crisi sanitària, i s’havia desplaçat a la seua segona residència situada de l’avinguda de Santander de la ciutat.

Anuncios

 

Dos patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant es van desplaçar fins a l’edifici d’apartaments, localitzant a la persona denunciada, i van procedir a la seua identificació comprovant que era una dona de 78 anys de fora del territori valencià, i s’havia desplaçat des de Madrid, per tals fets se li va estendre acta de sanció.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios