Pillada una dona de Madrid per anar a la seua segona residència d’Alacant

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat una denúncia a una persona de Madrid que s’ha desplaçat a la seua segona residència, situada a la platja de Sant Joan de la ciutat d’Alacant, incomplint d’eixa forma el tancament perimetral de les Comunitats Autònomes decretat per l’Estat com a mesura anticovid durant esta Setmana Santa, i en la vesprada d’ahir va ser localitzada, identificada i s’enfronta a una sanció que pot comportar una multa de fins als 600 euros.

 

Segons fonts policials els fets van passar per la vesprada del dijous, cap a les 17.30 hores, quan es va rebre una telefonada al 112, alertant a través d’una denúncia veïnal que una persona estava incomplint les mesures anticovid imposades a causa de la greu crisi sanitària, i s’havia desplaçat a la seua segona residència situada de l’avinguda de Santander de la ciutat.

 

Dos patrulles de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant es van desplaçar fins a l’edifici d’apartaments, localitzant a la persona denunciada, i van procedir a la seua identificació comprovant que era una dona de 78 anys de fora del territori valencià, i s’havia desplaçat des de Madrid, per tals fets se li va estendre acta de sanció.

Últimes notícies

Nova guia web de València per a seguir l’eclipsi solar del 12 d’agost amb tota seguretat

La web municipal de València ha obert un espai específic amb horaris, punts d’observació, consells de seguretat, transport i activitats per a gaudir de l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Una nova formulació valenciana promet protecció davant la radiació ionitzant

L’Institut d’Investigació Sanitària La Fe i la Universitat de València han desenvolupat una formulació innovadora que combina compostos bioactius per a protegir l’organisme davant la radiació ionitzant i reduir-ne els danys després de l’exposició.

Rescatats amb helicòpter quatre senderistes deshidratats al barranc de l’Encantà

Quatre senderistes han sigut evacuats amb l’helicòpter del Consorci Provincial de Bombers al barranc de l’Encantà, entre Planes i l’embassament de Beniarrés, després de patir esgotament i deshidratació en una zona de difícil accés i amb altes temperatures.

Quatre detinguts per una onada de robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i Cuenca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens, tots de nacionalitat romanesa, acusats d’onze robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i de Cuenca mitjançant el mètode del butró. En els registres a València s’han recuperat un arma de foc, joies, diners en efectiu i ferramentes robades.

Detingut a Oriola un membre d’una banda que atracava joieries a França

La Policia Nacional, els Mossos i la Gendarmerie han desmantellat una organització transfronterera que assaltava joieries a França, amb operatius a Barcelona, Tarragona, Oriola i Suècia.

L’equip de la UPV arrasa a la Formula Student Austria i manté el lideratge mundial

L’FSUPV Team de la Universitat Politècnica de València ha guanyat la Formula Student Austria 2026, revalida el títol i consolida el seu lideratge mundial en la categoria de combustió.

A presó un jove per una onada de robatoris a la AP-7 en Castelló

Un home de 27 anys ha ingressat a presó acusat d’una quinzena de robatoris en vehicles a àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, després d’embestir un cotxe de la Guàrdia Civil en la seua fugida. La investigació ha permés recuperar més de 3.400 euros, joies i documentació falsificada.

Desmantellat a Sant Vicent del Raspeig un entramat de vehicles robats amb un detingut

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 39 anys a Sant Vicent del Raspeig acusat de gestionar un entramat de vehicles robats, després de recuperar un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets al port d’Águilas.
FILMOTECA D'ESTIU