9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Pillen ‘in fraganti’ a sis persones en un supermercat d’Onda que havien d’estar confinades

 

La Policia Local d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), va identificar la setmana passada dins d’un supermercat a sis persones veïnes de la localitat que havien d’estar aïllades en les seues cases per haver tingut contacte amb positius en coronavirus.

 

Segons ha explicat ‘À Punt’, els agents van pillar ‘in fraganti’ als sis infractors comprant després de ser alertats per uns veïns d’Onda dels fets. La Policia els va identificar i els van proposar per a la sanció més alta, que pot arribar als 30.000 euros, a demés de donar part a la Conselleria de Sanitat amb la finalitat que puga iniciar qualsevol actuació en defensa de la salut pública.

 

D’altra banda, els agents estan vigilant a una altra família d’Onda després de la informació facilitada per un centre de salut del municipi alertant que, uns quants pacients han fet cas omís a les indicacions dels metges de guardar quarantena en les seues cases

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.