Pillen a dos xics saltant-se les normes sanitàries contra el Covid-19 en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 22 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, després d‘incomplir normes sanitàries contra el Covid-19 i desobeir les indicacions dels policies.

 

Els fets van passar la nit del dissabte, cap a les 23.30 hores, els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un allotjament vacacional del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una festa. Una volta allí, els policies van observar la porta de la casa entreoberta, escoltant-se música des de l’exterior. Les persones que es trobaven en el lloc, en vore els agents, es van amagar ràpidament, acudint només dos xics a rebre’ls.

 

Els agents van informar estes dos persones que no podien formar-se grups de més de quatre persones i, ja que eren un grup numerós, anaven a ser proposats per a sanció per incomplir la normativa. No obstant això, els dos xics es van negar a identificar-se, tot i ser requerida la seua documentació pels policies en diferents ocasions, i arribant a faltar al respecte als agents repetidament, i fins i tot a insultar-los a crits. 

 

Un d’ells finalment va deposar la seua actitud i va col·laborar amb els agents, però l’altre jove es mostrava fora de si, sense accedir a les instruccions dels policies, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. 

 

Un segon detingut, sense mascareta i fora de l’horari permés

El segon fet es va produir poc després, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan un indicatiu policial de paisà va observar en l’encreuament de la carretera de Font de Sant Lluís amb l’avinguda dels Germans Maristes dos jóvens passejant fora de l’horari establit pel toc de queda i sense mascareta, pel que es van acostar a identificar-los.

 

Després d’identificar-se, els xics van fugir a la carrera en direccions oposades, conseguint els agents localitzar a un d’ells, que va intentar espentar als policies en el moment de ser interceptat, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència, a demés de ser proposat per a sanció per incomplir la normativa. 

 

Els dos detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat una volta sentits en declaració, no sense abans advertir-los de l’obligació legal de comparéixer quan foren requerits per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.

La guerra d’arcabusseria tanca les festes de Moros i Cristians a Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa recreació de les batalles de 1276 amb quasi tres tones de pólvora i l'Aparició de Sant Jordiet.