Pillen a dos xics saltant-se les normes sanitàries contra el Covid-19 en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 22 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, després d‘incomplir normes sanitàries contra el Covid-19 i desobeir les indicacions dels policies.

 

Els fets van passar la nit del dissabte, cap a les 23.30 hores, els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un allotjament vacacional del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una festa. Una volta allí, els policies van observar la porta de la casa entreoberta, escoltant-se música des de l’exterior. Les persones que es trobaven en el lloc, en vore els agents, es van amagar ràpidament, acudint només dos xics a rebre’ls.

 

Els agents van informar estes dos persones que no podien formar-se grups de més de quatre persones i, ja que eren un grup numerós, anaven a ser proposats per a sanció per incomplir la normativa. No obstant això, els dos xics es van negar a identificar-se, tot i ser requerida la seua documentació pels policies en diferents ocasions, i arribant a faltar al respecte als agents repetidament, i fins i tot a insultar-los a crits. 

 

Un d’ells finalment va deposar la seua actitud i va col·laborar amb els agents, però l’altre jove es mostrava fora de si, sense accedir a les instruccions dels policies, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. 

 

Un segon detingut, sense mascareta i fora de l’horari permés

El segon fet es va produir poc després, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan un indicatiu policial de paisà va observar en l’encreuament de la carretera de Font de Sant Lluís amb l’avinguda dels Germans Maristes dos jóvens passejant fora de l’horari establit pel toc de queda i sense mascareta, pel que es van acostar a identificar-los.

 

Després d’identificar-se, els xics van fugir a la carrera en direccions oposades, conseguint els agents localitzar a un d’ells, que va intentar espentar als policies en el moment de ser interceptat, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència, a demés de ser proposat per a sanció per incomplir la normativa. 

 

Els dos detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat una volta sentits en declaració, no sense abans advertir-los de l’obligació legal de comparéixer quan foren requerits per a això.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.