Pillen a dos xics saltant-se les normes sanitàries contra el Covid-19 en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 22 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, després d‘incomplir normes sanitàries contra el Covid-19 i desobeir les indicacions dels policies.

 

Els fets van passar la nit del dissabte, cap a les 23.30 hores, els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un allotjament vacacional del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una festa. Una volta allí, els policies van observar la porta de la casa entreoberta, escoltant-se música des de l’exterior. Les persones que es trobaven en el lloc, en vore els agents, es van amagar ràpidament, acudint només dos xics a rebre’ls.

 

Els agents van informar estes dos persones que no podien formar-se grups de més de quatre persones i, ja que eren un grup numerós, anaven a ser proposats per a sanció per incomplir la normativa. No obstant això, els dos xics es van negar a identificar-se, tot i ser requerida la seua documentació pels policies en diferents ocasions, i arribant a faltar al respecte als agents repetidament, i fins i tot a insultar-los a crits. 

 

Un d’ells finalment va deposar la seua actitud i va col·laborar amb els agents, però l’altre jove es mostrava fora de si, sense accedir a les instruccions dels policies, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. 

 

Un segon detingut, sense mascareta i fora de l’horari permés

El segon fet es va produir poc després, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan un indicatiu policial de paisà va observar en l’encreuament de la carretera de Font de Sant Lluís amb l’avinguda dels Germans Maristes dos jóvens passejant fora de l’horari establit pel toc de queda i sense mascareta, pel que es van acostar a identificar-los.

 

Després d’identificar-se, els xics van fugir a la carrera en direccions oposades, conseguint els agents localitzar a un d’ells, que va intentar espentar als policies en el moment de ser interceptat, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència, a demés de ser proposat per a sanció per incomplir la normativa. 

 

Els dos detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat una volta sentits en declaració, no sense abans advertir-los de l’obligació legal de comparéixer quan foren requerits per a això.

Últimes notícies

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.