Pillen a dos xics saltant-se les normes sanitàries contra el Covid-19 en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos xics, de 22 i 28 anys, com a presumptes autors d’un delicte de resistència i desobediència, després d‘incomplir normes sanitàries contra el Covid-19 i desobeir les indicacions dels policies.

 

Els fets van passar la nit del dissabte, cap a les 23.30 hores, els agents van ser avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un allotjament vacacional del districte valencià de Marítim, a on s’estava produint una festa. Una volta allí, els policies van observar la porta de la casa entreoberta, escoltant-se música des de l’exterior. Les persones que es trobaven en el lloc, en vore els agents, es van amagar ràpidament, acudint només dos xics a rebre’ls.

 

Els agents van informar estes dos persones que no podien formar-se grups de més de quatre persones i, ja que eren un grup numerós, anaven a ser proposats per a sanció per incomplir la normativa. No obstant això, els dos xics es van negar a identificar-se, tot i ser requerida la seua documentació pels policies en diferents ocasions, i arribant a faltar al respecte als agents repetidament, i fins i tot a insultar-los a crits. 

 

Un d’ells finalment va deposar la seua actitud i va col·laborar amb els agents, però l’altre jove es mostrava fora de si, sense accedir a les instruccions dels policies, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència a agent de l’autoritat. 

 

Un segon detingut, sense mascareta i fora de l’horari permés

El segon fet es va produir poc després, cap a les 01.00 hores de la matinada, quan un indicatiu policial de paisà va observar en l’encreuament de la carretera de Font de Sant Lluís amb l’avinguda dels Germans Maristes dos jóvens passejant fora de l’horari establit pel toc de queda i sense mascareta, pel que es van acostar a identificar-los.

 

Després d’identificar-se, els xics van fugir a la carrera en direccions oposades, conseguint els agents localitzar a un d’ells, que va intentar espentar als policies en el moment de ser interceptat, pel que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència, a demés de ser proposat per a sanció per incomplir la normativa. 

 

Els dos detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats en llibertat una volta sentits en declaració, no sense abans advertir-los de l’obligació legal de comparéixer quan foren requerits per a això.

Últimes notícies

Pedro Martínez defén la seua imatge i destaca la seua sintonia amb Scariolo abans de la Final Four

Pedro Martínez reivindica que no és un entrenador conflictiu, ressalta la seua amistat i respecte per Sergio Scariolo i apel·la a la confiança interna abans de la Final Four davant el Reial Madrid.

Dolores convoca una manifestació contra el crim masclista que va posar fi a la vida de Marisol i el seu fill

L'Ajuntament de Dolores convoca una manifestació per a este divendres en repulsa per l'assassinat masclista de Marisol i el seu fill Alberto, després d'un minut de silenci enfront de la casa consistorial.

Scariolo es reivindica abans de la Final Four: encara puc ajudar un equip a aconseguir grans resultats

Sergio Scariolo explica que va fitxar pel Reial Madrid per a demostrar-se que seguix capacitat per a liderar a un equip a grans resultats i afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb ambició i equilibri emocional.

El TSJCV avala la doble denominació Castelló/Castelló i rebutja dos recursos

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha desestimat dos recursos contra el canvi de nom del municipi a la seua forma bilingüe Castelló/Castelló, en considerar que la decisió és jurídicament vàlida i no arbitrària.

La Generalitat sospesa recórrer el nou Pla Estatal de Vivenda per invasió de competències i falta de finançament

La Generalitat Valenciana analitza presentar un recurs contra el nou Pla Estatal de Vivenda 2026-2030, que considera tardà, desequilibrat en el finançament i lesiu per a les competències autonòmiques.

Ferrero veu a Alcaraz com una mescla entre Nadal i Federer per la seua creativitat i caràcter

Juan Carlos Ferrero descriu a Carlos Alcaraz com una combinació de Rafa Nadal i Roger Federer per la seua varietat de colps, creativitat i fort caràcter competitiu, i detalla els reptes que va afrontar com el seu entrenador.

Jasikevicius aparca els rècords abans de la Final Four de l’Eurolliga

Sarunas Jasikevicius afronta la Final Four amb Fenerbahce sense pensar en el possible rècord de dos Eurolligues seguides com a jugador i tècnic, centrat només en el treball immediat.

Bartzokas reivindica l’esforç de Olympiacos abans de la Final Four de l’Eurolliga

El tècnic de Olympiacos Georgios Bartzokas subratlla la dificultat d'aconseguir la Final Four de l'Eurolliga i confia que el seu equip faça l'últim pas per a conquistar un títol que se'ls resistix des de 2013.