La Policia Local de Castelló intervé set festes en cases la primera nit de toc de queda

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut durant la primera nit amb el toc de queda en vigor en un total de set festes en cases particulars i en tres ocasions per molèsties en la via pública. De la mateixa manera, els agents han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i ha formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

 

Fonts de la Policia Local han informat que en línies generals no s’ha produït cap incidència greu durant la primera nit amb les noves restriccions a la mobilitat nocturna. D’esta manera, el CIMSE ha registrat des de les 01.00 hores fins a les 06.00 una desena de servicis.

 

Concretament, per festes en cases, la Policia Local de Castelló ha fet set servicis, encara que tots ells s’han solucionat amb presència policial i han cessat les molèsties veïnals en finalitzar el mateix.

 

De la mateixa forma, els agents han intervingut en tres ocasions per molèsties en el carrer i han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i han formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.