9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Policia Local de Castelló intervé set festes en cases la primera nit de toc de queda

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut durant la primera nit amb el toc de queda en vigor en un total de set festes en cases particulars i en tres ocasions per molèsties en la via pública. De la mateixa manera, els agents han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i ha formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

 

Fonts de la Policia Local han informat que en línies generals no s’ha produït cap incidència greu durant la primera nit amb les noves restriccions a la mobilitat nocturna. D’esta manera, el CIMSE ha registrat des de les 01.00 hores fins a les 06.00 una desena de servicis.

 

Concretament, per festes en cases, la Policia Local de Castelló ha fet set servicis, encara que tots ells s’han solucionat amb presència policial i han cessat les molèsties veïnals en finalitzar el mateix.

 

De la mateixa forma, els agents han intervingut en tres ocasions per molèsties en el carrer i han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i han formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

Últimes notícies

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.