La Policia Local de Castelló intervé set festes en cases la primera nit de toc de queda

 

La Policia Local de Castelló ha intervingut durant la primera nit amb el toc de queda en vigor en un total de set festes en cases particulars i en tres ocasions per molèsties en la via pública. De la mateixa manera, els agents han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i ha formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

 

Fonts de la Policia Local han informat que en línies generals no s’ha produït cap incidència greu durant la primera nit amb les noves restriccions a la mobilitat nocturna. D’esta manera, el CIMSE ha registrat des de les 01.00 hores fins a les 06.00 una desena de servicis.

 

Concretament, per festes en cases, la Policia Local de Castelló ha fet set servicis, encara que tots ells s’han solucionat amb presència policial i han cessat les molèsties veïnals en finalitzar el mateix.

 

De la mateixa forma, els agents han intervingut en tres ocasions per molèsties en el carrer i han instruït dos atestats a dos conductors que circulaven amb influència de begudes alcohòliques i han formulat una denúncia administrativa a un ciclista embriac.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.