La Policia Local d’Alacant dissol set festes en cases i multa a 29 persones per incomplir el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat durant la nit de divendres un total de 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma i ha dissolt set festes en cases. A demés, ha sancionat a 18 persones per incomplir del toc de queda.

 

La Policia Local ha organitzat operatius amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir el compliment del toc de queda i de les restriccions sanitàries a causa de la pandèmia, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Durant la nit d’este divendres, els agents del servici nocturn i de la unitat Fox han organitzat controls estàtics de trànsit i patrullat amb dispositius itinerants. D’esta manera, ha sancionat a 18 persones per incompliment del toc de queda, desplaçant-se per la ciutat sense causa justificada, i ha auxiliat a tres persones.

En els controls d’alcoholèmia en matèria de vigilància i disciplina de trànsit, els agents policials han denunciat a quatre conductors en diferents accessos, carrers i platges de la ciutat per conduir baix els efectes de l’alcohol, amb infraccions de velocitat i trànsit, entre altres.

 

Finalment, la Policia ha intervingut i dissolt set festes en cases, a on es trobaven persones sense mascareta i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

 

Responsabilitat i consciència

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha posat en valor «el treball de protecció que dia a dia desenvolupa la Policia Local per a fer complir les mesures i que no es produïsquen més contagis» i ha tornat a demanar «sensatesa i consciència en estes dates de Nadal, sense relaxar-nos ni baixar la guàrdia i continuar evitant quedar amb amics, reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas i no celebrar festes».

 

«Hem d’assumir cadascun la responsabilitat individual d’extremar la prevenció en el compliment de les mesures de seguretat i preventives per la salut de tots», ha agregat.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.