La Policia Local d’Alacant dissol set festes en cases i multa a 29 persones per incomplir el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat durant la nit de divendres un total de 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma i ha dissolt set festes en cases. A demés, ha sancionat a 18 persones per incomplir del toc de queda.

 

La Policia Local ha organitzat operatius amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir el compliment del toc de queda i de les restriccions sanitàries a causa de la pandèmia, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Durant la nit d’este divendres, els agents del servici nocturn i de la unitat Fox han organitzat controls estàtics de trànsit i patrullat amb dispositius itinerants. D’esta manera, ha sancionat a 18 persones per incompliment del toc de queda, desplaçant-se per la ciutat sense causa justificada, i ha auxiliat a tres persones.

En els controls d’alcoholèmia en matèria de vigilància i disciplina de trànsit, els agents policials han denunciat a quatre conductors en diferents accessos, carrers i platges de la ciutat per conduir baix els efectes de l’alcohol, amb infraccions de velocitat i trànsit, entre altres.

 

Finalment, la Policia ha intervingut i dissolt set festes en cases, a on es trobaven persones sense mascareta i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

 

Responsabilitat i consciència

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha posat en valor «el treball de protecció que dia a dia desenvolupa la Policia Local per a fer complir les mesures i que no es produïsquen més contagis» i ha tornat a demanar «sensatesa i consciència en estes dates de Nadal, sense relaxar-nos ni baixar la guàrdia i continuar evitant quedar amb amics, reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas i no celebrar festes».

 

«Hem d’assumir cadascun la responsabilitat individual d’extremar la prevenció en el compliment de les mesures de seguretat i preventives per la salut de tots», ha agregat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.