La Policia Local d’Alacant dissol set festes en cases i multa a 29 persones per incomplir el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat durant la nit de divendres un total de 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma i ha dissolt set festes en cases. A demés, ha sancionat a 18 persones per incomplir del toc de queda.

 

La Policia Local ha organitzat operatius amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir el compliment del toc de queda i de les restriccions sanitàries a causa de la pandèmia, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Durant la nit d’este divendres, els agents del servici nocturn i de la unitat Fox han organitzat controls estàtics de trànsit i patrullat amb dispositius itinerants. D’esta manera, ha sancionat a 18 persones per incompliment del toc de queda, desplaçant-se per la ciutat sense causa justificada, i ha auxiliat a tres persones.

En els controls d’alcoholèmia en matèria de vigilància i disciplina de trànsit, els agents policials han denunciat a quatre conductors en diferents accessos, carrers i platges de la ciutat per conduir baix els efectes de l’alcohol, amb infraccions de velocitat i trànsit, entre altres.

 

Finalment, la Policia ha intervingut i dissolt set festes en cases, a on es trobaven persones sense mascareta i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

 

Responsabilitat i consciència

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha posat en valor «el treball de protecció que dia a dia desenvolupa la Policia Local per a fer complir les mesures i que no es produïsquen més contagis» i ha tornat a demanar «sensatesa i consciència en estes dates de Nadal, sense relaxar-nos ni baixar la guàrdia i continuar evitant quedar amb amics, reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas i no celebrar festes».

 

«Hem d’assumir cadascun la responsabilitat individual d’extremar la prevenció en el compliment de les mesures de seguretat i preventives per la salut de tots», ha agregat.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU