La Policia Local d’Alacant dissol set festes en cases i multa a 29 persones per incomplir el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat durant la nit de divendres un total de 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma i ha dissolt set festes en cases. A demés, ha sancionat a 18 persones per incomplir del toc de queda.

 

La Policia Local ha organitzat operatius amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir el compliment del toc de queda i de les restriccions sanitàries a causa de la pandèmia, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Durant la nit d’este divendres, els agents del servici nocturn i de la unitat Fox han organitzat controls estàtics de trànsit i patrullat amb dispositius itinerants. D’esta manera, ha sancionat a 18 persones per incompliment del toc de queda, desplaçant-se per la ciutat sense causa justificada, i ha auxiliat a tres persones.

En els controls d’alcoholèmia en matèria de vigilància i disciplina de trànsit, els agents policials han denunciat a quatre conductors en diferents accessos, carrers i platges de la ciutat per conduir baix els efectes de l’alcohol, amb infraccions de velocitat i trànsit, entre altres.

 

Finalment, la Policia ha intervingut i dissolt set festes en cases, a on es trobaven persones sense mascareta i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

 

Responsabilitat i consciència

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha posat en valor «el treball de protecció que dia a dia desenvolupa la Policia Local per a fer complir les mesures i que no es produïsquen més contagis» i ha tornat a demanar «sensatesa i consciència en estes dates de Nadal, sense relaxar-nos ni baixar la guàrdia i continuar evitant quedar amb amics, reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas i no celebrar festes».

 

«Hem d’assumir cadascun la responsabilitat individual d’extremar la prevenció en el compliment de les mesures de seguretat i preventives per la salut de tots», ha agregat.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.