La Policia Local d’Alacant dissol set festes en cases i multa a 29 persones per incomplir el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat durant la nit de divendres un total de 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma i ha dissolt set festes en cases. A demés, ha sancionat a 18 persones per incomplir del toc de queda.

 

La Policia Local ha organitzat operatius amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir el compliment del toc de queda i de les restriccions sanitàries a causa de la pandèmia, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Durant la nit d’este divendres, els agents del servici nocturn i de la unitat Fox han organitzat controls estàtics de trànsit i patrullat amb dispositius itinerants. D’esta manera, ha sancionat a 18 persones per incompliment del toc de queda, desplaçant-se per la ciutat sense causa justificada, i ha auxiliat a tres persones.

En els controls d’alcoholèmia en matèria de vigilància i disciplina de trànsit, els agents policials han denunciat a quatre conductors en diferents accessos, carrers i platges de la ciutat per conduir baix els efectes de l’alcohol, amb infraccions de velocitat i trànsit, entre altres.

 

Finalment, la Policia ha intervingut i dissolt set festes en cases, a on es trobaven persones sense mascareta i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

 

Responsabilitat i consciència

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha posat en valor «el treball de protecció que dia a dia desenvolupa la Policia Local per a fer complir les mesures i que no es produïsquen més contagis» i ha tornat a demanar «sensatesa i consciència en estes dates de Nadal, sense relaxar-nos ni baixar la guàrdia i continuar evitant quedar amb amics, reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas i no celebrar festes».

 

«Hem d’assumir cadascun la responsabilitat individual d’extremar la prevenció en el compliment de les mesures de seguretat i preventives per la salut de tots», ha agregat.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.