14.1 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

La Policia descobrix en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals de pòquer

 

Agents de la Policia Nacional han descobert en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals multitudinàries de pòquer en una actuació en la que han detingut a una persona. El local, que durant el dia funcionava com a tenda de productes gurmet, tenia una porta oculta en una de les seues prestatgeries, que donava accés a una habitació contigua condicionada com una sala de festes, sense llicència d’obertura i sense respectar les normes sanitàries del Covid-19.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, en el registre, els policies van intervindre més de nou grams de cocaïna preparats per a la seua venda, a demés d’un maletí amb altres onze grams, una bàscula de precisió i 420 euros. En l’actuació, els agents han detingut al propietari de l’establiment, una formatgeria-vinoteca.

 

En el local, per la nit presumptament se servien begudes alcohòliques, s’organitzaven timbes de jocs d’atzar i es traficava amb substàncies estupefaents, sense respectar les preceptives restriccions d’aforament i distanciament social imposades per la pandèmia del Covid-19.

 

No tenia llicència

La intervenció s’emmarca en els dispositius que la Policia Nacional fet en la ciutat d’Alacant amb la finalitat de controlar les restriccions d’aforament, horari i l’ús de mascaretes. Els agents van tindre coneixement que en un local podrien estar reunint-se, de manera clandestina i fora de l’horari permés, un número important de persones.

 

Segons les informacions obtingudes, a voltes les reunions superaven les 30 o 40 persones en unes partides que s’organitzaven a través d’aplicacions de missatgeria instantània i les xarxes socials. Després d’analitzar eixa informació, es va posar en marxa el dispositiu policial especial i els agents van vore a persones entrar en el local, moment en el que van ser interceptats, resultant ser un d’ells el propietari.

 

Després d’examinar l’establiment, els agents van descobrir que una de les prestatgeries de la botiga era en realitat una porta oculta que donava accés a una habitació condicionada com una sala de festes, a on segons va manifestar el propi amo se servia alcohol i s’organitzaven timbes de pòquer, segons la Policia.

 

Per tot això, els agents van detindre al propietari de l’establiment com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Posteriorment es va sol·licitar la col·laboració de la Policia Local d’Alacant que es va personar en el lloc i van alçar una acta de sanció, ja que el local no disposava de llicència d’obertura. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.