La Policia descobrix en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals de pòquer

 

Agents de la Policia Nacional han descobert en Alacant una rebotiga a on se celebraven timbes il·legals multitudinàries de pòquer en una actuació en la que han detingut a una persona. El local, que durant el dia funcionava com a tenda de productes gurmet, tenia una porta oculta en una de les seues prestatgeries, que donava accés a una habitació contigua condicionada com una sala de festes, sense llicència d’obertura i sense respectar les normes sanitàries del Covid-19.

 

Segons ha informat la Policia en un comunicat, en el registre, els policies van intervindre més de nou grams de cocaïna preparats per a la seua venda, a demés d’un maletí amb altres onze grams, una bàscula de precisió i 420 euros. En l’actuació, els agents han detingut al propietari de l’establiment, una formatgeria-vinoteca.

 

En el local, per la nit presumptament se servien begudes alcohòliques, s’organitzaven timbes de jocs d’atzar i es traficava amb substàncies estupefaents, sense respectar les preceptives restriccions d’aforament i distanciament social imposades per la pandèmia del Covid-19.

 

No tenia llicència

La intervenció s’emmarca en els dispositius que la Policia Nacional fet en la ciutat d’Alacant amb la finalitat de controlar les restriccions d’aforament, horari i l’ús de mascaretes. Els agents van tindre coneixement que en un local podrien estar reunint-se, de manera clandestina i fora de l’horari permés, un número important de persones.

 

Segons les informacions obtingudes, a voltes les reunions superaven les 30 o 40 persones en unes partides que s’organitzaven a través d’aplicacions de missatgeria instantània i les xarxes socials. Després d’analitzar eixa informació, es va posar en marxa el dispositiu policial especial i els agents van vore a persones entrar en el local, moment en el que van ser interceptats, resultant ser un d’ells el propietari.

 

Després d’examinar l’establiment, els agents van descobrir que una de les prestatgeries de la botiga era en realitat una porta oculta que donava accés a una habitació condicionada com una sala de festes, a on segons va manifestar el propi amo se servia alcohol i s’organitzaven timbes de pòquer, segons la Policia.

 

Per tot això, els agents van detindre al propietari de l’establiment com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. Posteriorment es va sol·licitar la col·laboració de la Policia Local d’Alacant que es va personar en el lloc i van alçar una acta de sanció, ja que el local no disposava de llicència d’obertura. El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.