La Policia Local de Castelló de la Plana imposa 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat

 

La Policia Local de Castelló de la Plana ha imposat un total de 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat a causa del Covid-19 des del dia de la Nit de Nadal i fins diumenge, 27 de desembre. A demés, durant este període, «no s’han fet actuacions de rellevància en línies generals».

 

Ho ha explicat este dilluns l’àrea de Seguretat Pública i Emergències en una nova reunió del Centre de Coordinació Operatiu Municipal (Cecopal), en la que també s’ha informat de les actuacions fetes durant els primers dies festius d’estes festes de Nadal, ha informat el consistori en un comunicat.

 

En eixos quatre dies, la Policia Local de Castelló ha alçat huit actes de sanció a persones que no portaven mascareta o ho feien de manera indeguda, sis per incomplir la mesura de restricció de la mobilitat nocturna, dos per consum d’alcohol en la via pública, set per reunions en via pública de més de sis persones, dos per molèsties i/o reunions de més de sis persones en cases.

 

També els agents policials han obert sis actes de denúncies a locals per no complir amb les mesures de seguretat per a contindre la propagació del virus. En el mateix període de la setmana anterior, de dijous a diumenge, es van imposar un total de 49 sancions.

Últimes notícies

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.