La Policia Local de Castelló de la Plana imposa 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat

 

La Policia Local de Castelló de la Plana ha imposat un total de 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat a causa del Covid-19 des del dia de la Nit de Nadal i fins diumenge, 27 de desembre. A demés, durant este període, «no s’han fet actuacions de rellevància en línies generals».

 

Ho ha explicat este dilluns l’àrea de Seguretat Pública i Emergències en una nova reunió del Centre de Coordinació Operatiu Municipal (Cecopal), en la que també s’ha informat de les actuacions fetes durant els primers dies festius d’estes festes de Nadal, ha informat el consistori en un comunicat.

 

En eixos quatre dies, la Policia Local de Castelló ha alçat huit actes de sanció a persones que no portaven mascareta o ho feien de manera indeguda, sis per incomplir la mesura de restricció de la mobilitat nocturna, dos per consum d’alcohol en la via pública, set per reunions en via pública de més de sis persones, dos per molèsties i/o reunions de més de sis persones en cases.

 

També els agents policials han obert sis actes de denúncies a locals per no complir amb les mesures de seguretat per a contindre la propagació del virus. En el mateix període de la setmana anterior, de dijous a diumenge, es van imposar un total de 49 sancions.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.