La Policia Local de Castelló de la Plana imposa 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat

 

La Policia Local de Castelló de la Plana ha imposat un total de 31 sancions per incomplir les mesures de seguretat a causa del Covid-19 des del dia de la Nit de Nadal i fins diumenge, 27 de desembre. A demés, durant este període, «no s’han fet actuacions de rellevància en línies generals».

 

Ho ha explicat este dilluns l’àrea de Seguretat Pública i Emergències en una nova reunió del Centre de Coordinació Operatiu Municipal (Cecopal), en la que també s’ha informat de les actuacions fetes durant els primers dies festius d’estes festes de Nadal, ha informat el consistori en un comunicat.

 

En eixos quatre dies, la Policia Local de Castelló ha alçat huit actes de sanció a persones que no portaven mascareta o ho feien de manera indeguda, sis per incomplir la mesura de restricció de la mobilitat nocturna, dos per consum d’alcohol en la via pública, set per reunions en via pública de més de sis persones, dos per molèsties i/o reunions de més de sis persones en cases.

 

També els agents policials han obert sis actes de denúncies a locals per no complir amb les mesures de seguretat per a contindre la propagació del virus. En el mateix període de la setmana anterior, de dijous a diumenge, es van imposar un total de 49 sancions.

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.