17 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant dissol 2 festes en cases i sanciona un restaurant per incomplir l’horari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt dos festes en cases esta nit de dimecres, i ha alçat 18 actes per no usar mascaretes i estar en grups de més de sis persones reunides. A demés, ha sancionat a un restaurant per incomplir l’horari de tancament.

 

Els agents policials del servici Nocturn de la Policia, han intervingut en dos ocasions per a dissoldre festes en cases organitzades durant la nit, generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars i alterant el descans, que han sigut sancionades. La Policia s’ha mobilitzat cap a les 23.20 hores fins al carrer del Capità Segarra, i amb posterioritat a les 02.34 hores a l’avinguda de la Vila Joiosa.

 

A demés, s’ha organitzat un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, i s’ha sancionat a un restaurant per incompliment de l’horari de tancament.

 

Durant la vesprada, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, s’han alçat 9 actes de denúncia a persones que han incomplit l’ús de la mascareta, i s’ha dissolt a diferents grups reunits amb més de sis persones algunes sense mascaretes, interposant 9 actes per sobrepassar el límit màxim de persones.

Últimes notícies

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.

Chucho Valdés presenta en Els Arts el seu nou disc Cuba & Beyond

Els Arts inaugura este dijous el seu cicle de músiques del món amb Chucho Valdés. El pianista cubà presenta Cuba & Beyond en un recital únic al piano.