15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant dissol 2 festes en cases i sanciona un restaurant per incomplir l’horari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt dos festes en cases esta nit de dimecres, i ha alçat 18 actes per no usar mascaretes i estar en grups de més de sis persones reunides. A demés, ha sancionat a un restaurant per incomplir l’horari de tancament.

 

Els agents policials del servici Nocturn de la Policia, han intervingut en dos ocasions per a dissoldre festes en cases organitzades durant la nit, generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars i alterant el descans, que han sigut sancionades. La Policia s’ha mobilitzat cap a les 23.20 hores fins al carrer del Capità Segarra, i amb posterioritat a les 02.34 hores a l’avinguda de la Vila Joiosa.

 

A demés, s’ha organitzat un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, i s’ha sancionat a un restaurant per incompliment de l’horari de tancament.

 

Durant la vesprada, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, s’han alçat 9 actes de denúncia a persones que han incomplit l’ús de la mascareta, i s’ha dissolt a diferents grups reunits amb més de sis persones algunes sense mascaretes, interposant 9 actes per sobrepassar el límit màxim de persones.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.