La Policia Local d’Alacant dissol 2 festes en cases i sanciona un restaurant per incomplir l’horari

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt dos festes en cases esta nit de dimecres, i ha alçat 18 actes per no usar mascaretes i estar en grups de més de sis persones reunides. A demés, ha sancionat a un restaurant per incomplir l’horari de tancament.

 

Els agents policials del servici Nocturn de la Policia, han intervingut en dos ocasions per a dissoldre festes en cases organitzades durant la nit, generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars i alterant el descans, que han sigut sancionades. La Policia s’ha mobilitzat cap a les 23.20 hores fins al carrer del Capità Segarra, i amb posterioritat a les 02.34 hores a l’avinguda de la Vila Joiosa.

 

A demés, s’ha organitzat un operatiu policial per a garantir el tancament de l’hostaleria en tota la ciutat, assignant diferents unitats a cada un dels sectors, i s’ha sancionat a un restaurant per incompliment de l’horari de tancament.

 

Durant la vesprada, en les vigilàncies amb controls de trànsit i patrulles per la ciutat, s’han alçat 9 actes de denúncia a persones que han incomplit l’ús de la mascareta, i s’ha dissolt a diferents grups reunits amb més de sis persones algunes sense mascaretes, interposant 9 actes per sobrepassar el límit màxim de persones.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.

Més de 250 guàrdies civils en pràctiques reforcen les unitats de la Comandància de València

Un total de 3.123 guàrdies civils alumnes en pràctiques s'han incorporat a unitats de seguretat ciutadana de tot l'Estat, 253 d'ells destinats a la Comandància de València per a completar la seua formació.

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.

Xiquets malalts de Gaza reben tractament en hospitals espanyols com La Fe de València

Un grup de 20 xiquets gazatins malalts i les seues famílies han arribat a la base de Torrejón per a rebre atenció sanitària en hospitals espanyols, entre ells l’Hospital La Fe de València, dins d’un programa especial d’acollida humanitària.

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.

Més de 10.000 arxius d’abusos a menors destapen dos detencions a la Vall d’Uixó i Llíria

La Guàrdia Civil ha detingut dos persones a la Vall d’Uixó i Llíria després d’intervindre més de 10.000 arxius d’abús sexual infantil, alguns amb extrema violència contra menors i bebés.

La compra de vivendes cau un 15,5 % a l’abril a la Comunitat i el preu es dispara un 16,2 %

La compravenda de vivenda ha baixat un 15,5 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, mentres que el preu per metre quadrat ha pujat un 16,2 % i els préstecs hipotecaris han caigut un 14,3 %, segons el Consell General del Notariat.

Fora el burka de la Comissió Europea

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana critica que la Comissió Europea s’haja reunit amb representants del règim talibà d’Afganistan per tractar la deportació de ciutadans afganesos des d’Europa