La Policia Local d’Alacant ha dissolts 10 festes en cases i 3 botellons durant la Nit de Nadal

 

L’Ajuntament d’Alacant ha informat que en l’ampli dispositiu organitzat esta nit del 24 de desembre per la Policia Local amb l’objectiu de garantir el toc de queda i la seguretat per a fer front del Covid-19 s’ha intervingut per a dissoldre deu festes en cases i tres en la via pública.

 

L’Ajuntament d’Alacant ha preparat un operatiu per a protegir i fer complir les mesures decretades amb els agents policials, intensificant la vigilància a peu i amb controls per a garantir el toc de queda, i amb un dispositiu fix en el barri de Joan XXIII amb diferents patrulles policials.

 

La Policia Local ha informat que han hagut d’intervindre per a dissoldre tres concentracions i festes en la via pública. La primera de la nit cap a les 22.20 hores en el carrer del Pare Cerdà, a on estaven celebrant una festa de Nadal que es va dissoldre.

 

La Policia Local també ha anat de matinada per a intervindre en el carrer del Mestre Rosillo a on estaven muntant altaveus i diferents persones s’estaven reunint incomplint el toc de queda, igual que en el carrer de Sant Joan de la Creu a on un grup de persones sense mascareta i amb música han sigut localitzats i sancionats.

 

Sancions als propietaris de les cases

En la Nit de Nadal, per a garantir l’estricte compliment de tots els aspectes del decret emés per la Generalitat Valenciana, s’ha reforçat la vigilància per a evitar la celebració de botellons, festes i reunions que superaren les sis persones que establix la normativa autonòmica, i també s’han controlat els locals d’hostaleria.

 

Concretament, la Policia ha dissolt deu festes en cases totes passades ja el toc de queda, a on els agents han hagut d’acudir per a atendre i dissoldre-les amb queixes de sorolls, que s’han saldat amb denúncies als amos de les vivendes en les que se celebraven les reunions causant molèsties als veïns.

Anuncios

Últimes notícies

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.