17.1 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant interposa 66 denúncies i dissol 19 festes en cases

 

La Policia Local d’Alacant ha interposat 66 denúncies durant tot el cap de setmana en els operatius policials desplegats per a controlar i vigilar l’ús de les mascaretes, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en cases i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per a frenar la pandèmia en Alacant.

 

D’eixes sancions, un total de 28 han sigut per incomplir el toc de queda i no poder justificar els desplaçaments a la ciutat, interceptats en els diferents controls estàtics de trànsit i itinerants, i a demés s’han sancionat a dos locals per no respectar les distàncies entre taules i clients, i excedir l’aforament, en el dispositiu policial organitzat de divendres a diumenge.

 

Els agents de les unitats Fox i servici Nocturn de la Policia, durant el cap de setmana has dissolt un total de 19 festes en cases generant soroll i molèsties als veïns i queixes de particulars, totes elles amb gent sense mascareta i amb reunions de més de sis persones.

Últimes notícies

Vivenda destina 5 milions a recuperar monuments de Patrimoni Històric en la Comunitat

Vivenda i Agenda Urbana ha aprovat una resolució parcial definitiva del Programa 2% Cultural que distribuïx 49 milions; 4,95 aniran a la Comunitat Valenciana.

Camarero insta a Diana Morant a deixar els crits i centrar-se en l’ajuda per la DANA

La portaveu del Consell ha demanat a la líder del PSPV que abandone els atacs i s'implique en les ajudes per la DANA. També ha defés que Mazón ha donat explicacions i ha reclamat criteris comuns per a l'És-Alert.

Desmantellada la ‘franquícia’ del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts

L'operació Oyamel ha clausurat la 'franquícia' del Càrtel de Jalisco Nova Generació a Espanya amb 20 detinguts, quinze ja a la presó. La xarxa usava maquinària industrial i va arribar a moure 1.870 quilos de cocaïna, amb vincles a Itàlia i suports locals.

Tres anys i tres mesos de presó per a un fals psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home que es va fer passar per psicòleg per agredir sexualment a la seua companya de pis, sedada amb pastilles que ell va recomanar. La pena inclou presó, allunyament i llibertat vigilada.

El Consell destina 7,7 milions per a impulsar la separació de residus i millorar la gestió

El Consell ha aprovat tres convenis amb 7,7 milions per a campanyes i incentius, recollida de bioresidus i inversions en instal·lacions, alineats amb l'economia circular.

Garamendi reclama ajudes postdana, inversió en infraestructures i suport al Corredor Mediterrani

El president de la CEOE ha demanat desbloquejar les ajudes per la dana, més incentius fiscals i inversió en infraestructures, i ha reiterat el seu suport al Corredor Mediterrani. També ha anomenat a la unitat institucional i ha abrigallat la nova etapa de la CEV.

La jutgessa de la dana demana les gravacions de Carlos Mazón en Les Corts i en el Congrés

La instructora ha reclamat a les dos Cambres els vídeos per a incorporar-los a la causa penal i contrastar afirmacions del president sobre crides, informació i morts.

La reserva hídrica del Xúquer es manté en el 49,7% i la del Segura puja al 20,2%

El Xúquer encadena dos setmanes en el 49,7%, mentres el Segura suma mig punt fins al 20,2%. La reserva nacional puja al 53,3% després de noves pluges.