17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

La Policia Nacional aixeca 49 actes per incomplir amb la normativa de portar el certificat COVID

Agents de la Policia Nacional amb la col·laboració agents de la Unitat Adscrita a la Generalitat Valenciana i Policia Local han establert un dispositiu específic per a prevenció de compliment de la normativa Covid-19 en diverses zones i locals d’oci durant la nit del dissabte en la Comunitat Valenciana.

Després de la posada en marxa el divendres de l’obligació de presentar el passaport COVID en els locals de restauració i d’oci, els agents en la nit d’ahir han inspeccionat un total de 18 establiments al llarg de tota la Comunitat Valenciana.

El balanç final de persones proposades per a sanció per no presentar el certificat al costat del seu DNI o document acreditatiu de la seua identitat ascendeix a 49, així com 264 actes per no portar màscares. D’igual manera s’han aixecat 68 actes per tinença de substàncies estupefaents i 5 actes per portar armes. El total de les persones identificades han estat 1784.

A més, els agents han suggerit per a sanció a 6 locals obligats a controlar l’accés de les persones amb la documentació acreditativa de vacunació.

La Generalitat Valenciana va aprovar el divendres el règim de sancions per l’incompliment de presentar el passaport COVID per a accedir a establiments d’hostaleria i restauració amb un aforament superior a 50 persones, a més de locals d’oci i d’entreteniment.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil busca a un camioner escapolit després de l’atropellament mortal d’un operari en l’A-7

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a localitzar al conductor d'un camió que es va donar a la fugida després d'atropellar a un operari en l'A-7, a l'altura d'Alginet. La víctima, de 48 anys, va ser atesa pel SAMU i va morir durant el trasllat a l'Hospital La Fe.

L’autor del crim masclista a Alacant vivia amb la víctima malgrat la separació

Un home de 34 anys presumptament va matar a punyalades a la seua parella de 29 en el seu pis de Carolines Altes i es va penjar. No hi havia denúncies prèvies ni registre en Viogen.

Dimecres amb baixada de màximes a Castelló i Alacant i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos i descens de les màximes a Castelló i Alacant, sense canvis a València. Hi haurà gelades febles a l'interior nord i ratxes molt fortes en el nord de Castelló.

Detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un home de 56 anys ha mort a València després d'una baralla en un pis compartit. El seu company ha sigut detingut i està en l'UCI mentres Homicidis investiga.

Morant diu que Mazón continua manant en el PP valencià

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón manté el control en el PP valencià malgrat el relleu en la Generalitat. Ha citat gestos i decisions que, al seu juí, evidencien continuïtat.

Mata a punyalades a la seua parella de 29 anys i després es penja en una vivenda d’Alacant

El crim ha ocorregut a Carolines Altes, on el cunyat ha trobat els cossos després de sentir crits. La parella estava en procés de separació i no hi havia denúncies prèvies.

Pérez Llorca anunciarà este dimecres la composició del nou Consell valencià

Juanfran Pérez Llorca anunciarà al migdia en el Palau la composició de la seua Consell, un dia després de prometre el càrrec. Va ser elegit amb els vots de PP i Vox i ha demanat perdó a les víctimes de la dana.

Víctimes de la DANA vine insuficients les disculpes de Pérez Llorca i exigixen cessaments i responsabilitats

Dos associacions de víctimes del 29-O consideren insuficients les disculpes del nou president i reclamen cessaments, renúncies i la fi de privilegis. També rebutgen l'assignació extra vinculada al nou càrrec de Carlos Mazón en Les Corts.