11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Policia Nacional aixeca 49 actes per incomplir amb la normativa de portar el certificat COVID

Agents de la Policia Nacional amb la col·laboració agents de la Unitat Adscrita a la Generalitat Valenciana i Policia Local han establert un dispositiu específic per a prevenció de compliment de la normativa Covid-19 en diverses zones i locals d’oci durant la nit del dissabte en la Comunitat Valenciana.

Després de la posada en marxa el divendres de l’obligació de presentar el passaport COVID en els locals de restauració i d’oci, els agents en la nit d’ahir han inspeccionat un total de 18 establiments al llarg de tota la Comunitat Valenciana.

El balanç final de persones proposades per a sanció per no presentar el certificat al costat del seu DNI o document acreditatiu de la seua identitat ascendeix a 49, així com 264 actes per no portar màscares. D’igual manera s’han aixecat 68 actes per tinença de substàncies estupefaents i 5 actes per portar armes. El total de les persones identificades han estat 1784.

A més, els agents han suggerit per a sanció a 6 locals obligats a controlar l’accés de les persones amb la documentació acreditativa de vacunació.

La Generalitat Valenciana va aprovar el divendres el règim de sancions per l’incompliment de presentar el passaport COVID per a accedir a establiments d’hostaleria i restauració amb un aforament superior a 50 persones, a més de locals d’oci i d’entreteniment.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.