La Policia Nacional aixeca 49 actes per incomplir amb la normativa de portar el certificat COVID

Agents de la Policia Nacional amb la col·laboració agents de la Unitat Adscrita a la Generalitat Valenciana i Policia Local han establert un dispositiu específic per a prevenció de compliment de la normativa Covid-19 en diverses zones i locals d’oci durant la nit del dissabte en la Comunitat Valenciana.

Després de la posada en marxa el divendres de l’obligació de presentar el passaport COVID en els locals de restauració i d’oci, els agents en la nit d’ahir han inspeccionat un total de 18 establiments al llarg de tota la Comunitat Valenciana.

El balanç final de persones proposades per a sanció per no presentar el certificat al costat del seu DNI o document acreditatiu de la seua identitat ascendeix a 49, així com 264 actes per no portar màscares. D’igual manera s’han aixecat 68 actes per tinença de substàncies estupefaents i 5 actes per portar armes. El total de les persones identificades han estat 1784.

A més, els agents han suggerit per a sanció a 6 locals obligats a controlar l’accés de les persones amb la documentació acreditativa de vacunació.

La Generalitat Valenciana va aprovar el divendres el règim de sancions per l’incompliment de presentar el passaport COVID per a accedir a establiments d’hostaleria i restauració amb un aforament superior a 50 persones, a més de locals d’oci i d’entreteniment.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.