La Policia Nacional aixeca 49 actes per incomplir amb la normativa de portar el certificat COVID

Agents de la Policia Nacional amb la col·laboració agents de la Unitat Adscrita a la Generalitat Valenciana i Policia Local han establert un dispositiu específic per a prevenció de compliment de la normativa Covid-19 en diverses zones i locals d’oci durant la nit del dissabte en la Comunitat Valenciana.

Després de la posada en marxa el divendres de l’obligació de presentar el passaport COVID en els locals de restauració i d’oci, els agents en la nit d’ahir han inspeccionat un total de 18 establiments al llarg de tota la Comunitat Valenciana.

El balanç final de persones proposades per a sanció per no presentar el certificat al costat del seu DNI o document acreditatiu de la seua identitat ascendeix a 49, així com 264 actes per no portar màscares. D’igual manera s’han aixecat 68 actes per tinença de substàncies estupefaents i 5 actes per portar armes. El total de les persones identificades han estat 1784.

A més, els agents han suggerit per a sanció a 6 locals obligats a controlar l’accés de les persones amb la documentació acreditativa de vacunació.

La Generalitat Valenciana va aprovar el divendres el règim de sancions per l’incompliment de presentar el passaport COVID per a accedir a establiments d’hostaleria i restauració amb un aforament superior a 50 persones, a més de locals d’oci i d’entreteniment.

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.