La Policia Nacional aixeca 49 actes per incomplir amb la normativa de portar el certificat COVID

Agents de la Policia Nacional amb la col·laboració agents de la Unitat Adscrita a la Generalitat Valenciana i Policia Local han establert un dispositiu específic per a prevenció de compliment de la normativa Covid-19 en diverses zones i locals d’oci durant la nit del dissabte en la Comunitat Valenciana.

Després de la posada en marxa el divendres de l’obligació de presentar el passaport COVID en els locals de restauració i d’oci, els agents en la nit d’ahir han inspeccionat un total de 18 establiments al llarg de tota la Comunitat Valenciana.

El balanç final de persones proposades per a sanció per no presentar el certificat al costat del seu DNI o document acreditatiu de la seua identitat ascendeix a 49, així com 264 actes per no portar màscares. D’igual manera s’han aixecat 68 actes per tinença de substàncies estupefaents i 5 actes per portar armes. El total de les persones identificades han estat 1784.

A més, els agents han suggerit per a sanció a 6 locals obligats a controlar l’accés de les persones amb la documentació acreditativa de vacunació.

La Generalitat Valenciana va aprovar el divendres el règim de sancions per l’incompliment de presentar el passaport COVID per a accedir a establiments d’hostaleria i restauració amb un aforament superior a 50 persones, a més de locals d’oci i d’entreteniment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.