La presència de coronavirus en les aigües residencials de València està a nivells pareguts als d’estiu

 

La presència del coronavirus en les aigües residuals de la ciutat de València està remetent, segons les dades oferides hui per la regidora del Cicle Integral de l’Aigua, Elisa Valía. Per zones, els barris en els que s’ha trobat una major incidència són Benimàmet, Poblats Marítims, Quatre Carreres i Olivereta. Li seguixen Trànsits (Saïdia, Rascanya, Benicalap i Campanar), Extramurs i Castellar, que estan per damunt de la mitjana.

 

Les anàlisis en les aigües residuals també revelen que hi ha menys restes de Covid-19 en Eixample, el Saler, Natzaret, el Palmar i una part de Pla del Real. «Amb moltíssim esforç hem conseguit reduir la incidència del coronavirus en les aigües residuals de València fins a nivells pareguts als d’estiu», ha explicat Elisa Valía, qui també recorda que «la millor garantia perquè la tinença es mantinga i no tornem arrere és seguir amb el compliment de les normes per a contindre l’avanç la pandèmia».

 

«Les dades que oferixen les anàlisis són molt valuosos, però són especialment importants quan donen informació després d’introduir alguna modificació en les mesures per a contindre la pandèmia, com ha ocorregut recentment. Estarem molt atents a l’impacte que pot tindre l’augment de mobilitat i l’obertura d’algunes activitats econòmiques per a anticipar-nos a possibles repunts», ha conclòs la regidora.

Últimes notícies

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.