Puig creu que les restriccions són suficients però avisa que si hi ha repunt s’actuarà «immediatament»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha recalcat este dimecres que les restriccions acordades per a fer front a la pandèmia de coronavirus per Nadal són «suficients i de moment no registraran canvis». No obstant això, si es detecta un repunt en la transmissió a conseqüència del pont, es prendran «decisions immediatament».

 

Puig, després de presentar la campanya ‘El Nadal és valencià’ de 2020, ha assenyalat sobre este tema que «ja s’ha posat en funcionament el decret per a prolongar el tancament del territori valencià fins al pròxim 15 de gener» que s’alçarà de manera excepcional els dies 23, 24, 25 i 31 de desembre i 1 de gener.

 

No obstant això, encara que «en principi» estes mesures, al costat del toc de queda i la limitació de comensals, són «suficients», ha assenyalat que com l’evolució de la pandèmia es monotonitza «permanentment», si dins d’una setmana, quan s’observaran els efectes del pont de desembre, es detecta un repunt «cal prendre decisions immediatament».

 

Puig ha defensat que el territori valencià «sempre ha adoptat les mesures des de la serenitat i el respecte» del que han plantejat els experts i «sense prendre mesures compulsives». A demés, ha recordat que es va arribar a un acord en el Consell Interterritorial de la setmana passada que «continua vigent en tots els aspectes».

Últimes notícies

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.

Zara, BBVA i Santander lideren el rànquing de marques espanyoles més valuoses en 2026

Zara manté per desé any consecutiu el lideratge com a marca espanyola més valuosa en 2026, seguida per BBVA i Santander, segons l'informe Kantar BrandZ. L'estudi reflectix a més una forta revaloració del conjunt de grans marques espanyoles enfront d'altres mercats europeus.

València i Alacant concentren ja l’11% de les residències per arrelament a Espanya

València reunix el 6% i Alacant el 5% de les autoritzacions de residència per arrelament en vigor a Espanya, en un context de rècord històric de persones regularitzades i alta inserció laboral.

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.