Puig no veu «convenient» retardar el retorn a les classes després de Nadal

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assenyalat que la Generalitat no considera ara mateixa «convenient» retardar el retorn a les aules després de Nadal, encara que ha puntualitzat que «la situació de la pandèmia és canviant».

 

D’eixa manera ho ha anunciat en una roda de premsa oferida passades les 21.10 hores, després de la reunió de la Comissió Interdepartamental que s’ha reunit esta vesprada. Preguntat sobre la decisió de Catalunya d’ajornar la volta a les classes fins a l’11 de gener i si s’estudia aplicar una mesura similar en el territori valencià, el president ha reconegut que durant la Comissió Interdepartamental s’han examinat «algunes iniciatives d’altres comunitats autònomes».

 

No obstant això, ha assenyalat que «per ara» no consideren este ajornament «convenient», al mateix temps que ha destacat que els protocols i actuacions en centres educatius «ha funcionat molt » i ha agraït a la comunitat educativa el seu treball.

 

En qualsevol cas, ha assenyalat que la «situació de la pandèmia és canviant» i ha emplaçat a vore com evoluciona la pandèmia en els pròxims dies. «Si cal prendre alguna altra classe de decisió partim de la humilitat que sabem que encara hi ha molts forats en el coneixement de la pandèmia», ha indicat Ximo Puig.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.