Puig no veu «convenient» retardar el retorn a les classes després de Nadal

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assenyalat que la Generalitat no considera ara mateixa «convenient» retardar el retorn a les aules després de Nadal, encara que ha puntualitzat que «la situació de la pandèmia és canviant».

 

D’eixa manera ho ha anunciat en una roda de premsa oferida passades les 21.10 hores, després de la reunió de la Comissió Interdepartamental que s’ha reunit esta vesprada. Preguntat sobre la decisió de Catalunya d’ajornar la volta a les classes fins a l’11 de gener i si s’estudia aplicar una mesura similar en el territori valencià, el president ha reconegut que durant la Comissió Interdepartamental s’han examinat «algunes iniciatives d’altres comunitats autònomes».

 

No obstant això, ha assenyalat que «per ara» no consideren este ajornament «convenient», al mateix temps que ha destacat que els protocols i actuacions en centres educatius «ha funcionat molt » i ha agraït a la comunitat educativa el seu treball.

 

En qualsevol cas, ha assenyalat que la «situació de la pandèmia és canviant» i ha emplaçat a vore com evoluciona la pandèmia en els pròxims dies. «Si cal prendre alguna altra classe de decisió partim de la humilitat que sabem que encara hi ha molts forats en el coneixement de la pandèmia», ha indicat Ximo Puig.

Últimes notícies

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.