Puig no veu «convenient» retardar el retorn a les classes després de Nadal

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assenyalat que la Generalitat no considera ara mateixa «convenient» retardar el retorn a les aules després de Nadal, encara que ha puntualitzat que «la situació de la pandèmia és canviant».

 

D’eixa manera ho ha anunciat en una roda de premsa oferida passades les 21.10 hores, després de la reunió de la Comissió Interdepartamental que s’ha reunit esta vesprada. Preguntat sobre la decisió de Catalunya d’ajornar la volta a les classes fins a l’11 de gener i si s’estudia aplicar una mesura similar en el territori valencià, el president ha reconegut que durant la Comissió Interdepartamental s’han examinat «algunes iniciatives d’altres comunitats autònomes».

 

No obstant això, ha assenyalat que «per ara» no consideren este ajornament «convenient», al mateix temps que ha destacat que els protocols i actuacions en centres educatius «ha funcionat molt » i ha agraït a la comunitat educativa el seu treball.

 

En qualsevol cas, ha assenyalat que la «situació de la pandèmia és canviant» i ha emplaçat a vore com evoluciona la pandèmia en els pròxims dies. «Si cal prendre alguna altra classe de decisió partim de la humilitat que sabem que encara hi ha molts forats en el coneixement de la pandèmia», ha indicat Ximo Puig.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.