La Diputació de Castelló posa en quarantena als bombers del parc de Nules per sis positius de coronavirus

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa el protocol sanitari de prevenció enfront de la Covid-19 després de detectar-se sis casos positius en el parc de bombers professionals de la Plana Baixa, situat en Nules.

 

Les mesures a aplicar contemplen posar en quarantena als professionals del parc que formen part dels dos torns que han mantingut contacte amb els sis casos positius, segons ha informat la institució provincial en un comunicat.

 

Esta resolució, analitzada en el comité de crisi presidit pel diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, no suposarà cap minvament en el treball, ja que els tres torns restants reorganitzaran el servici per a cobrir les 24 hores de cada jornada mentres dure la quarantena, que es prolongarà durant els pròxims deu dies, ha assenyalat la Diputació.

 

Els sis casos positius s’han detectat després de les proves PCR fetes al personal dels dos torns del parc de Nules afectats en informar un dels bombers que havia donat positiu per un contacte social.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.