La Diputació de Castelló posa en quarantena als bombers del parc de Nules per sis positius de coronavirus

 

La Diputació de Castelló ha posat en marxa el protocol sanitari de prevenció enfront de la Covid-19 després de detectar-se sis casos positius en el parc de bombers professionals de la Plana Baixa, situat en Nules.

 

Les mesures a aplicar contemplen posar en quarantena als professionals del parc que formen part dels dos torns que han mantingut contacte amb els sis casos positius, segons ha informat la institució provincial en un comunicat.

 

Esta resolució, analitzada en el comité de crisi presidit pel diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, no suposarà cap minvament en el treball, ja que els tres torns restants reorganitzaran el servici per a cobrir les 24 hores de cada jornada mentres dure la quarantena, que es prolongarà durant els pròxims deu dies, ha assenyalat la Diputació.

 

Els sis casos positius s’han detectat després de les proves PCR fetes al personal dels dos torns del parc de Nules afectats en informar un dels bombers que havia donat positiu per un contacte social.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.