Ribó crida als ciutadans de València a «confinar-se al màxim de les seues possibilitats»

L'alcalde de València, Joan Ribó, ha recalcat que, davant de l'evolució actual de la pandèmia de coronavirus, «és molt important que la gent estiga en casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes, que s'han donat per part de la Generalitat». Normes, ha postil·lat «que a alguns ens agradarien que foren un poc més estrictes».

 

El primer edil ha afirmat que l'actual és «un moment molt preocupant en l'àmbit sanitari per la situació de la pandèmia». Referent a això, ha assenyalat que estem en «un moment en el que el nivell de contagis de Covid-19 s'està disparant en la ciutat de València, en la província i en el mateix Ajuntament».

 

Joan Ribó opina que s'han de «prendre totes les mesures a tots els nivells de prevenció» i assegura que «és molt important que la gent estiga a casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes que s'han donat per part de la Generalitat, que a alguns ens agradarien que foren una mica mes estrictes».

 

Compromís traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures»

Este dimarts s'ha informat que Compromís, formació de Joan Ribó, traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures», com el confinament parcial, per a fer front a la pandèmia davant de les «preocupants» xifres que s'han conegut en els últims dies.

 

Els portaveus de Compromís, Mónica Oltra, Àgueda Micó, Joan Ribó i Juan Ponce creuen que, davant d'esta situació, «cal prendre mesures contundents i valentes per a frenar els contagis, preservar vides, evitar el col·lapse del sistema sanitari i garantir el procés de vacunació, en el sentit que hem vingut proposant des del mes d'octubre en els diferents àmbits institucionals i polítics».

 

Entre les propostes, advoquen per promoure el teletreball, suspendre l'activitat de l'hostaleria, els locals turístics, hotelers i d'oci, els centres comercials i locals comercials no essencials de més de 800 metres quadrats i limitar la seua activitat en espais d'igual o inferior grandària.

 

D'igual manera, aposta per suspendre espectacles i activitats sense programació estable que impliquen acumulació de persones a l'entrada i a l'eixida, prohibició de les reunions de no convivents, exceptuant les cures i la criança, i confinament nocturn a les 20.00 hores amb les excepcions que marca l'actual normativa.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.

Les persones sordes exigixen que els seus drets siguen reals en el dia a dia

FESORD CV ha celebrat a València el Dia Internacional de les Persones Sordes 2026 i ha reclamat que els drets reconeguts passen a complir-se de manera efectiva. La jornada ha coincidit amb el centenari de lAssociació Valenciana de Persones Sordes i ha inclòs la suma al manifest de la CNSE.

Kempes aposta per Aguirre per a reactivar el València i unir el vestidor

Mario Alberto Kempes ha mostrat plena confiança en Javier Aguirre per a traure el València CF de la zona baixa i reforçar la unió del vestidor, tot i la delicada situació esportiva de l’equip en LaLiga EA Sports.

El Valencia Basket estrena el Roig Arena en la Lliga Endesa contra l’Ilerna Lleida

El Valencia Basket rep este diumenge l’Ilerna Lleida al Roig Arena en la primera jornada de la fase regular de la Lliga Endesa, en el primer partit del nou projecte ‘taronja’ davant la seua afició.

Presó per a un home per una violació i un robatori amb intimidació al Parc Central

Un home ha ingressat en presó preventiva acusat de violar un estudiant americà i robar amb intimidació al Parc Central de València, gràcies a un vídeo entregat a la Policia Nacional per diversos testimonis.

Oltra defensa que Compromís té més capacitat de govern que el bipartidisme

Mónica Oltra ha reivindicat en unes jornades municipalistes a Mislata que forces com Compromís tenen més capacitat de govern que el bipartidisme i ha instat el seu espai polític a preparar-se per a governar el 2027.

Quatre de cada deu parades del Mercat Central tornen a vendre després de l’incendi

Un 40 % de les 45 parades del Mercat Central de València afectades per l’incendi en un quadre elèctric ja han représ l’activitat aquest dissabte. La resta confia a recuperar el subministrament elèctric a partir de dilluns mentre continuen els treballs tècnics i de seguretat.