Sanitat comença a partir del dimarts la immunització sense cita en els punts de vacunació massiva

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública administrarà des d’este dimarts en els 133 punts de vacunació massiva la dosi de la vacuna Covid-19 sense necessitat de cita prèvia a qualsevol ciutadà que estiga pendent de rebre la primera dosi.

És important que la població es vacune

“La vacuna protegeix individualment i col·lectivament. És important que aquells valencians i valencianes que encara no s’hagen immunitzat s’acosten als punts de vacunació, per a protegir-se i protegir-nos“, ha assenyalat la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

Volem donar totes les oportunitats possibles als qui encara no s’hagen vacunat per a continuar augmentant la cobertura de protecció enfront de la covid-19, per això els punts de vacunació estaran oberts per a la immunització sense cita durant tot este mes de setembre“, ha afegit.

La programació d’esta setmana, en plena recta final de la campanya d’immunització, contempla l’administració de 173.156 dosis

A més de les dosis que s’administren sense cita, esta setmana està previst inocular 173.156 dosis dins del pla de vacunació programat, que es troba en la fase final i està fonamentalment centrat a finalitzar la pauta completa en el grup d’edat més jove.

La majoria de les dosis que s’administraran…

En este sentit, la majoria de les dosis que s’administraran de Pfizer, més de 124.000, van destinades a les persones d’entre 39 a 12 anys (nascuts entre 1982 i 2009), que estan pendents de la segona dosi i, per tant, completaran la seua pauta de vacunació. A més, amb les dosis de Pfizer s’han programat, en el marc de l’estratègia de recaptació, prop de 19.000 citacions de persones que estan pendents de vacunar.

La vacuna Moderna

Quant a la vacuna de Moderna, es destinen esta setmana 18.807 dosis per a persones d’entre 39 a 12 anys pendents de completar la pauta. A més, s’administrarà la vacuna de Astrazeneca a les persones que tenen pendent la segona dosi i Janssen a persones d’institucions penitenciàries o per a recaptació de persones pendents de vacunar.

Pfizer, Moderna, AstraZeneca i Janssen

Per laboratoris, durant esta setmana està planificada l’administració de 153.316 dosis de Pfizer. D’altra banda, s’inocularan 18.961 dosis de la vacuna de Moderna. De AstraZeneca s’inocularan 854 dosis i, finalment, de Janssen s’inocularan 25 dosis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.