Sanitat comença a partir del dimarts la immunització sense cita en els punts de vacunació massiva

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública administrarà des d’este dimarts en els 133 punts de vacunació massiva la dosi de la vacuna Covid-19 sense necessitat de cita prèvia a qualsevol ciutadà que estiga pendent de rebre la primera dosi.

És important que la població es vacune

“La vacuna protegeix individualment i col·lectivament. És important que aquells valencians i valencianes que encara no s’hagen immunitzat s’acosten als punts de vacunació, per a protegir-se i protegir-nos“, ha assenyalat la consellera de Sanitat, Ana Barceló.

Volem donar totes les oportunitats possibles als qui encara no s’hagen vacunat per a continuar augmentant la cobertura de protecció enfront de la covid-19, per això els punts de vacunació estaran oberts per a la immunització sense cita durant tot este mes de setembre“, ha afegit.

La programació d’esta setmana, en plena recta final de la campanya d’immunització, contempla l’administració de 173.156 dosis

A més de les dosis que s’administren sense cita, esta setmana està previst inocular 173.156 dosis dins del pla de vacunació programat, que es troba en la fase final i està fonamentalment centrat a finalitzar la pauta completa en el grup d’edat més jove.

La majoria de les dosis que s’administraran…

En este sentit, la majoria de les dosis que s’administraran de Pfizer, més de 124.000, van destinades a les persones d’entre 39 a 12 anys (nascuts entre 1982 i 2009), que estan pendents de la segona dosi i, per tant, completaran la seua pauta de vacunació. A més, amb les dosis de Pfizer s’han programat, en el marc de l’estratègia de recaptació, prop de 19.000 citacions de persones que estan pendents de vacunar.

La vacuna Moderna

Quant a la vacuna de Moderna, es destinen esta setmana 18.807 dosis per a persones d’entre 39 a 12 anys pendents de completar la pauta. A més, s’administrarà la vacuna de Astrazeneca a les persones que tenen pendent la segona dosi i Janssen a persones d’institucions penitenciàries o per a recaptació de persones pendents de vacunar.

Pfizer, Moderna, AstraZeneca i Janssen

Per laboratoris, durant esta setmana està planificada l’administració de 153.316 dosis de Pfizer. D’altra banda, s’inocularan 18.961 dosis de la vacuna de Moderna. De AstraZeneca s’inocularan 854 dosis i, finalment, de Janssen s’inocularan 25 dosis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.