Sanitat descarta fer tests massius de detecció del coronavirus en els col·legis valencians

 

La Conselleria de Sanitaria descarta dur a terme proves massives contra el coronavirus després de les vacacions de Nadal. No obstant això, en altres comunitats d’Espanya han confirmat que van a fer tests massius de detecció del Covid-19 a tot el personal de col·legis i instituts després de Nadal.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conseller d’Educació, Vicent Marzà, deriva per la seua part l’adopció d’esta decisió en les autoritats sanitàries del Consell del que forma part. «Els tests i actuacions Covid-19 els marca Sanitat», recalquen des del seu departament a preguntes del citat mitjà.

 

I en la Conselleria de Sanitat no compartixen, almenys de moment, el dur a terme els tests massius en els centres educatius. «Llevat que canviarà la situació, no està prevista eixa mesura», en referència a les dades que la mateixa conselleria actualitza diàriament sobre l’evolució de la pandèmia.

 

Sanitat no veu la necessitat de canviar res

En els centres educatius, tutors i professorat aprofiten estos dies previs a les festes de Nadal per a recalcar davant l’alumnat la importància de mantindre durant les vacacions tant a les seues cases com al carrer, les mesures que de forma tan eficaç estan duent a terme en les aules.

 

Els departaments avaluen amb una periodicitat setmanal i aula per aula la situació dels centres educatius enfront de la pandèmia i, de moment, tal com manifesten des de Sanitat «hi ha satisfacció amb el funcionament». Per este motiu, «no es veu la necessitat de canviar res», reiteren.

 

Els directors consultats asseguren que els alumnes ens estan donant a tot el món una lliçó de comportament solidari a tots.

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.