Sanitat descarta fer tests massius de detecció del coronavirus en els col·legis valencians

 

La Conselleria de Sanitaria descarta dur a terme proves massives contra el coronavirus després de les vacacions de Nadal. No obstant això, en altres comunitats d’Espanya han confirmat que van a fer tests massius de detecció del Covid-19 a tot el personal de col·legis i instituts després de Nadal.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conseller d’Educació, Vicent Marzà, deriva per la seua part l’adopció d’esta decisió en les autoritats sanitàries del Consell del que forma part. «Els tests i actuacions Covid-19 els marca Sanitat», recalquen des del seu departament a preguntes del citat mitjà.

 

I en la Conselleria de Sanitat no compartixen, almenys de moment, el dur a terme els tests massius en els centres educatius. «Llevat que canviarà la situació, no està prevista eixa mesura», en referència a les dades que la mateixa conselleria actualitza diàriament sobre l’evolució de la pandèmia.

 

Sanitat no veu la necessitat de canviar res

En els centres educatius, tutors i professorat aprofiten estos dies previs a les festes de Nadal per a recalcar davant l’alumnat la importància de mantindre durant les vacacions tant a les seues cases com al carrer, les mesures que de forma tan eficaç estan duent a terme en les aules.

 

Els departaments avaluen amb una periodicitat setmanal i aula per aula la situació dels centres educatius enfront de la pandèmia i, de moment, tal com manifesten des de Sanitat «hi ha satisfacció amb el funcionament». Per este motiu, «no es veu la necessitat de canviar res», reiteren.

 

Els directors consultats asseguren que els alumnes ens estan donant a tot el món una lliçó de comportament solidari a tots.

Últimes notícies

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.