Sanitat descarta fer tests massius de detecció del coronavirus en els col·legis valencians

 

La Conselleria de Sanitaria descarta dur a terme proves massives contra el coronavirus després de les vacacions de Nadal. No obstant això, en altres comunitats d’Espanya han confirmat que van a fer tests massius de detecció del Covid-19 a tot el personal de col·legis i instituts després de Nadal.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conseller d’Educació, Vicent Marzà, deriva per la seua part l’adopció d’esta decisió en les autoritats sanitàries del Consell del que forma part. «Els tests i actuacions Covid-19 els marca Sanitat», recalquen des del seu departament a preguntes del citat mitjà.

 

I en la Conselleria de Sanitat no compartixen, almenys de moment, el dur a terme els tests massius en els centres educatius. «Llevat que canviarà la situació, no està prevista eixa mesura», en referència a les dades que la mateixa conselleria actualitza diàriament sobre l’evolució de la pandèmia.

 

Sanitat no veu la necessitat de canviar res

En els centres educatius, tutors i professorat aprofiten estos dies previs a les festes de Nadal per a recalcar davant l’alumnat la importància de mantindre durant les vacacions tant a les seues cases com al carrer, les mesures que de forma tan eficaç estan duent a terme en les aules.

 

Els departaments avaluen amb una periodicitat setmanal i aula per aula la situació dels centres educatius enfront de la pandèmia i, de moment, tal com manifesten des de Sanitat «hi ha satisfacció amb el funcionament». Per este motiu, «no es veu la necessitat de canviar res», reiteren.

 

Els directors consultats asseguren que els alumnes ens estan donant a tot el món una lliçó de comportament solidari a tots.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.