Sanitat preveu administrar més de 451 mil dosis de la vacuna contra la Covid-19 la setmana vinent

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té previst administrar en els pròxims set dies 451.816 dosis de la vacuna contra la Covid-19.

De PFIZER, està previst inocular 205.608 dosis, la major part d’elles a persones de 49-30 anys, tant per a primeres com per a segones dosis. La resta s’utilitzaran per a completar la pauta de vacunació de AstraZeneca a persones menors de seixanta anys, així com per a altres col·lectius.

De MODERNA s’inocularan 55.066 dosis. La gran majoria estan destinades per a primeres i segones dosis de persones entre 40-59 anys, encara que també s’han reservat dosis per a empreses privades nous treballadors sanitaris de primera línia.

De JANSSEN, per part seua, s’administraran 31.154 dosis, principalment per a la recaptació de persones que no van rebre la seua vacuna per qualsevol motiu i la seua cohort ja ha estat tancada.

Finalment, ASTRAZENECA s’utilitzarà principalment per a completar la pauta de persones majors de 60 anys inoculades ja amb esta vacuna. En total, 159.988 dosis.

En tots els casos, la citació es realitza mitjançant trucada de telèfon i/o a través d’un missatge al mòbil on s’indica data, hora i lloc de la vacunació. Si les dades no estan actualitzats, es poden modificar en http://coronavirus.san.gva.es/es/web/vacunacion/datos-contacto

La cita rebuda en el mòbil també es pot recuperar o consultar a través de l’aplicació GVA +Salut, disponible tant per a iOS com Android i Huawei, o en la web http://www.san.gva.es/cita_previa/citaprevia_general_val.html

Si encara així persisteix qualsevol mena de dubte, es pot trucar al telèfon 900 300 555, on el personal format sobre este tema, atendrà i respondrà qualsevol qüestió relacionada amb el procés de vacunació.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU