12.1 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Sanitat preveu administrar més de 451 mil dosis de la vacuna contra la Covid-19 la setmana vinent

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té previst administrar en els pròxims set dies 451.816 dosis de la vacuna contra la Covid-19.

De PFIZER, està previst inocular 205.608 dosis, la major part d’elles a persones de 49-30 anys, tant per a primeres com per a segones dosis. La resta s’utilitzaran per a completar la pauta de vacunació de AstraZeneca a persones menors de seixanta anys, així com per a altres col·lectius.

De MODERNA s’inocularan 55.066 dosis. La gran majoria estan destinades per a primeres i segones dosis de persones entre 40-59 anys, encara que també s’han reservat dosis per a empreses privades nous treballadors sanitaris de primera línia.

De JANSSEN, per part seua, s’administraran 31.154 dosis, principalment per a la recaptació de persones que no van rebre la seua vacuna per qualsevol motiu i la seua cohort ja ha estat tancada.

Finalment, ASTRAZENECA s’utilitzarà principalment per a completar la pauta de persones majors de 60 anys inoculades ja amb esta vacuna. En total, 159.988 dosis.

En tots els casos, la citació es realitza mitjançant trucada de telèfon i/o a través d’un missatge al mòbil on s’indica data, hora i lloc de la vacunació. Si les dades no estan actualitzats, es poden modificar en http://coronavirus.san.gva.es/es/web/vacunacion/datos-contacto

La cita rebuda en el mòbil també es pot recuperar o consultar a través de l’aplicació GVA +Salut, disponible tant per a iOS com Android i Huawei, o en la web http://www.san.gva.es/cita_previa/citaprevia_general_val.html

Si encara així persisteix qualsevol mena de dubte, es pot trucar al telèfon 900 300 555, on el personal format sobre este tema, atendrà i respondrà qualsevol qüestió relacionada amb el procés de vacunació.

Últimes notícies

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.

0-2: Raphinha i Lamine Yamal castiguen un Vila-real imprecís

El Barcelona es va imposar 0-2 en La Ceràmica amb un penal convertit per Raphinha i un gol de Lamine Yamal. El Vila-real va fallar les seues opcions i va jugar amb deu des del 39.

0-2: el Barcelona s’imposa al Vila-real amb gols de Raphinha i Lamine Yamal

El Barcelona va guanyar 0-2 en la seua visita al Vila-real. Raphinha, de penal, i Lamine Yamal van segellar el triomf davant un rival en inferioritat des del 39.

Raphinha avança al Barcelona de penal i Renato Veiga és expulsat (0-1)

Raphinha va avançar al Barcelona de penal en el 12 i el Vila-real va malgastar diverses ocasions, inclòs un gol anul·lat a Sergi Cardona per fora de joc. Renato Veiga va ser expulsat en el 39 després d'una entrada a Lamine Yamal.

L’Hospital General de València aplica radioteràpia estereotàctica contra arrítmies cardíaques

El centre participa des de 2021 en un projecte europeu que avalua la radioablación estereotàctica per a taquicàrdia ventricular. Els primers resultats apunten a menys episodis i millor qualitat de vida.

El Vila-real ix amb Ayoze i Pepe; el Barcelona aposta per de Jong per a suplir a Pedri

El Vila-real tanca l'any en la Ceràmica amb Ayoze i Nicolas Pepe en punta i Sergi Cardona com a novetat. El Barcelona reestructura el mitjà: De Jong entra per la baixa d'última hora de Pedri i Fermín suma arribada.

Un hort de papallones impulsa la biodiversitat en la marjal de Massamagrell

La Conselleria ha creat un hort de papallones en la marjal de Rafalell i Vistabella, a Massamagrell, amb plantacions i refugis per a reforçar la biodiversitat. El pla inclou caixes niu, control d'invasores i futures passarel·les per a ordenar les visites.

Ivace+i Internacional proposa 92 accions de promoció exterior en 2026

Ivace+i Internacional ha publicat l'avanç del Pla de Promoció Exterior 2026 amb 92 accions en 40 mercats. L'objectiu és obrir oportunitats a pimes i reforçar la imatge sectorial.