Sanitat preveu administrar més de 451 mil dosis de la vacuna contra la Covid-19 la setmana vinent

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública té previst administrar en els pròxims set dies 451.816 dosis de la vacuna contra la Covid-19.

De PFIZER, està previst inocular 205.608 dosis, la major part d’elles a persones de 49-30 anys, tant per a primeres com per a segones dosis. La resta s’utilitzaran per a completar la pauta de vacunació de AstraZeneca a persones menors de seixanta anys, així com per a altres col·lectius.

De MODERNA s’inocularan 55.066 dosis. La gran majoria estan destinades per a primeres i segones dosis de persones entre 40-59 anys, encara que també s’han reservat dosis per a empreses privades nous treballadors sanitaris de primera línia.

De JANSSEN, per part seua, s’administraran 31.154 dosis, principalment per a la recaptació de persones que no van rebre la seua vacuna per qualsevol motiu i la seua cohort ja ha estat tancada.

Finalment, ASTRAZENECA s’utilitzarà principalment per a completar la pauta de persones majors de 60 anys inoculades ja amb esta vacuna. En total, 159.988 dosis.

En tots els casos, la citació es realitza mitjançant trucada de telèfon i/o a través d’un missatge al mòbil on s’indica data, hora i lloc de la vacunació. Si les dades no estan actualitzats, es poden modificar en http://coronavirus.san.gva.es/es/web/vacunacion/datos-contacto

La cita rebuda en el mòbil també es pot recuperar o consultar a través de l’aplicació GVA +Salut, disponible tant per a iOS com Android i Huawei, o en la web http://www.san.gva.es/cita_previa/citaprevia_general_val.html

Si encara així persisteix qualsevol mena de dubte, es pot trucar al telèfon 900 300 555, on el personal format sobre este tema, atendrà i respondrà qualsevol qüestió relacionada amb el procés de vacunació.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.